Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Noen som Canon Ixus 50 ?

Fornøyd/ikke fornøyd ?

Noen som har andre typer Ixus kamera ?

Lurer litt på å kjøpe meg et sånt, men er litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Canon Ixus 400 og er kjempefornøyd.

Tar kjempefine bilder.

Kjenner mange som har canon ixus kamera, forskjellige typer, og alle er veldig fornøyde med det :)

Skrevet

Jeg har Canon Ixus 50, og er fornøyd med det. Hadde kanskje ikke gjort noe om det var litt raskere i "avtrekkeren", men... (Ikke at jeg har noen andre å sammenligne med, så det kan godt være det er helt på normalen)

Skrevet

Jeg er også meget fornøyd! Lite, enkelt å bruke og man får plass i enhver lomme omtrent!

Skrevet

Jeg trodde vi hadde ixus 50, men det er 700 vi har gitt. Er knallfornøyd! Dette er det 3. digitalkameraet vi har fra ixusserien og har vært like fornøyd med alle (det forrige ble dog veldig treigt på slutten, 3 år gammelt, ixus 200 kjøpt i usa).

Skrevet

Har en IXUS 50, og må si jeg er ganske nøjd med den, bra bilder og god meny, enkel å bruke!

Må si meg enig med den litt høyere opp her, at den kunne vært raskere på avtrekkeren, har selv ingenting å sammenligne med heller, men vi lever tross alt i 2005 og ville trodd de kunne gjort noe med det... Men det er vel fokusen eller noe det har med å gjøre, når du har på autofokus kanskje?

Men alt i alt, et veldig bra kamera!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...