AnonymBukser Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Eller feller du en tåre hver gang det kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg klarer egentlig ikke å se på "Hver gang vi møtes" i det hele tatt... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 Ja. Kan forstå mange ting folk gråter av, men ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 Ser ikke på "hver gang vi gråtes". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 Jdz skrev (4 minutter siden): Jeg klarer egentlig ikke å se på "Hver gang vi møtes" i det hele tatt... Ikke jeg heller, føles så falskt og fælt. Kjedelig å se folk drikke seg drita og sippe som en 16 åring på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. februar 2022 #6 Del Skrevet 28. februar 2022 Hver gang vi møtes er et utrolig treigt og kjedelig program. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 28. februar 2022 #7 Del Skrevet 28. februar 2022 Om jeg gråter så er det fordi det er så utrolig kjedelig! Det hender jeg gløtter innom, men angrer hver gang. Det er liksom opplest og vedtatt at alle skal ha en sterk historie, at det skal gråtes og at alle skal bli sååååå nære venner og glade i hverandre. Musikken er det lite fokus på. Klarer til nød å se på dersom jeg spoler over all skravlingen og kun hører låtene, men denne sesongen er det med så mange uten kjente låter. De aller fleste låtene har jeg ikke noe forhold til og aner ikke hvordan høres ut originalt, så da blir halve poenget borte, syns jeg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. mars 2022 #8 Del Skrevet 1. mars 2022 Det går helt fint. Er så ukjente artister med at jeg har ikke noe forhold til noen av låtene uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. mars 2022 #9 Del Skrevet 1. mars 2022 Det hendte jeg felte en tåre tidligere i den svenske utgaven. Når programmet var så ekte og ærlig. Men den norske utgaven? Nei. Makan til dårlig program skal man lete lenge etter. Tror nesten jeg hadde sett Paradise hotel eller noe sånt før jeg ville sett mer av Hver gang vi møtes. Er jo så manusskrevet, artister som gjør seg så utrolig til og skal være såååå spesielle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 8. mars 2022 #10 Del Skrevet 8. mars 2022 Altså jeg vet at ens egen smerte er alltid størst, men en del av disse «artistene» burde virkelig krype litt ut av sitt eget rumpehull🤪. Altså makan til selvsentrert sutring! Eneste jeg likte var onklP han var i alle fall ærlig. Og sa ting rett ut! Verste er vel Maria mena altså 😱😱 virkelig, terapi det er det hun burde ha ikke være med på slike programmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. mars 2022 #11 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) Ja, jeg sovner i stedet for. (ser ikke på kjedelige programmer) Endret 8. mars 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. mars 2022 #12 Del Skrevet 8. mars 2022 Orker ikke å se programmet en gang. Det ser ut som krokodilletårer i reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 9. mars 2022 Ghostface skrev (16 timer siden): Orker ikke å se programmet en gang. Det ser ut som krokodilletårer i reklamene. Veldig viktig for kjendiser i dag å kunne gråte på kommando. Gir cred. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 9. mars 2022 #14 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBukser skrev (4 timer siden): Veldig viktig for kjendiser i dag å kunne gråte på kommando. Gir cred. Det står vel i kontrakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 11. mars 2022 #15 Del Skrevet 11. mars 2022 Tja, jeg er vel ganske lettrørt så mulig jeg feller en tåre her og der, men det betyr ikke at jeg har syntes programmet var så fantastisk bra. Gråt er ofte et billig triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. mars 2022 #16 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Hat sett ett progranog det er et helt forferdelig sippeprogram. Hvorfor er alle deltakerne programforpliktet til å gråte? Endret 13. mars 2022 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 13. mars 2022 #17 Del Skrevet 13. mars 2022 Gråte? Det lille jeg har sett av programmet fremprovoserer helt andre følelser. Så utrolig mye dritt verden har adoptert fra USA... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2022 #18 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Wow...har vi virkelig sett det samme programmet lurer jeg på. Klart at det kan bli sterkt å høre sine egne låter fremført på nytt av nye artister, hvor noen av dem treffer så inderlig bra at de har født hele låta på nytt og vi fikk være tilstede ved fødselen alle sammen. Jo, da kjenner jeg det fyller seg opp i bringa mi og jeg forstår hvorfor hovedpersonen sitter der og kjemper for å holde igjen. Jeg har våknet opp noen ganger og helt sluttet å puste og så kom tårene. Da "Elg" sang fremførte gjennomlevde "Hjernen er alene"...da stoppet alle klokkene i min bolig.... Endret 13. mars 2022 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekla0 Skrevet 13. mars 2022 #19 Del Skrevet 13. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Wow...har vi virkelig sett det samme programmet lurer jeg på. Klart at det kan bli sterkt å høre sine egne låter fremført på nytt av nye artister, hvor noen av dem treffer så inderlig bra at de har født hele låta på nytt og vi fikk være tilstede ved fødselen alle sammen. Jo, da kjenner jeg det fyller seg opp i bringa mi og jeg forstår hvorfor hovedpersonen sitter der og kjemper for å holde igjen. Jeg har våknet opp noen ganger og helt sluttet å puste og så kom tårene. Da "Elg" sang fremførte gjennomlevde "Hjernen er alene"...da stoppet alle klokkene i min bolig.... Bra at konseptet treffer noen 😊 Føleri er langt fra meg, og hva jeg selv har skapt, skal ingen tukle med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. mars 2022 #20 Del Skrevet 13. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Wow...har vi virkelig sett det samme programmet lurer jeg på. Klart at det kan bli sterkt å høre sine egne låter fremført på nytt av nye artister, hvor noen av dem treffer så inderlig bra at de har født hele låta på nytt og vi fikk være tilstede ved fødselen alle sammen. Jo, da kjenner jeg det fyller seg opp i bringa mi og jeg forstår hvorfor hovedpersonen sitter der og kjemper for å holde igjen. Jeg har våknet opp noen ganger og helt sluttet å puste og så kom tårene. Da "Elg" sang fremførte gjennomlevde "Hjernen er alene"...da stoppet alle klokkene i min bolig.... Den med Elg var sterk. Alexander Rybak knakk sammen av den husker jeg. De første sesongene var bra, de siste årene har vært kjedelige. Kommer an på artistene som er med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå