Gå til innhold

spilte hard to get og nå føler jeg at jeg har tapt. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en fyr har vist interesse i tre år. ga noen signaler men virker ikke som han forsto det, kanskje fordi jeg spilte hard to get og nå ser jeg han ikke lenger, hva er greia? savner han meg? tenker han på meg? eller har hatt funnet noen andre? hjelp??????

Anonymkode: 6e479...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble vel dritt lei av deg da? Veldig forståelig, spør du meg. 

Anonymkode: 76957...f22

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tre år er vel litt lenge å spille hard to get?

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

3 år ….. hva faen … 3 uker hadde vel holdt med spillet ditt . Du får som fortjent . 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

en fyr har vist interesse i tre år. ga noen signaler men virker ikke som han forsto det, kanskje fordi jeg spilte hard to get og nå ser jeg han ikke lenger, hva er greia? savner han meg? tenker han på meg? eller har hatt funnet noen andre? hjelp??????

Anonymkode: 6e479...f31

Man spiller ikke hard to get i tre år…

Ledende spørsmål: Har du levd i sølibat disse tre årene?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner meg ikke på disse 'hard to get' strategiene. Virker du uinteressert så går jeg øyeblikkelig videre uten en tanke på henne mer. Skal man liksom prøve å jakte på kvinnene som i en amerikansk rom-com? Nei takk.

I disse tider høres det ut som en oppskrift på misforståelser og trøbbel å aktivt jakte på en kvinne som virker uinteressert! 😄

Anonymkode: f249f...f6c

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skjønner meg ikke på disse 'hard to get' strategiene. Virker du uinteressert så går jeg øyeblikkelig videre uten en tanke på henne mer. Skal man liksom prøve å jakte på kvinnene som i en amerikansk rom-com? Nei takk.

I disse tider høres det ut som en oppskrift på misforståelser og trøbbel å aktivt jakte på en kvinne som virker uinteressert! 😄

Anonymkode: f249f...f6c

Enig, det er SÅ lite romantisk med disse mennene i amerikanske komedier som omtrent plager og stalker kvinnen til hun sier ja. Vi har alle opplevd menn som ikke umiddelbart tar et nei for et nei, og det er ikke noe hyggelig. 

Så selvsagt gir han opp til slutt. Når han får null tilbake så mister han også interessen.

Han har nok gått videre, og når det eneste tafatte TS gjør med saken er å spørre på KG så får du han aldri. Du må gjøre noe - det er nok fremdeles en kjangs om du får fingeren ut av ræva og dropper det mislykkede hard to get-spillet ditt.

Anonymkode: eedcf...780

• Liker 4
Skrevet

3 år🤣 Godt forsøk.

Anonymkode: b248a...bb9

Skrevet

Veldig få liker hard to get opplegget, da er det plenty med andre fisker.,

Anonymkode: f1dfa...4e4

• Liker 3
Skrevet

3 år, da er det ikke lenger å spille hard to get. 3 år, da kalles det avvisning.

Hvorfor skulle han savne deg eller tenke på deg når du har brukt 3 år på å avvise han.

Du får ta dette som en lærepenge, og til neste gang ikke være så jævla kostbar og hard to get. For det er riktig fremgangsmåte om du vil miste noen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Neste gang får du prøve å begrense deg til å bare spille i to år!

Anonymkode: b7319...0f0

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg møtte min mann for noen år siden avtalte vi date kun noen dager etter første treff. Så hadde vi jevnlig kontakt og ble sammen etter tre måneder med dating. Vi viste begge at vi var interesserte i den andre og jeg tror det føltes godt ut for oss begge. 

Du kan jo prøve å ta kontakt med han og si at du syns han er en kul fyr og at du gjerne vil bli mer kjent med han. Så får du prøve en ny strategi dersom han er åpen for å treffes igjen.  

Anonymkode: b8d88...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når jeg møtte min mann for noen år siden avtalte vi date kun noen dager etter første treff. Så hadde vi jevnlig kontakt og ble sammen etter tre måneder med dating. Vi viste begge at vi var interesserte i den andre og jeg tror det føltes godt ut for oss begge. 

Du kan jo prøve å ta kontakt med han og si at du syns han er en kul fyr og at du gjerne vil bli mer kjent med han. Så får du prøve en ny strategi dersom han er åpen for å treffes igjen.  

Anonymkode: b8d88...926

Enig.

Jeg er såpass gammel at vi også slapp å ta hensyn til dette eksklusiv-tullet. For oss var det en selvfølge at det bare var oss. Tror det er ekstremt mange som ikke finner partner fordi de dater flere av gangen, og av den grunn ikke klarer å bestemme seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...