Gå til innhold

Vond rumpelukt fra daten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem. Jeg er dater en fyr som har en forferdelig rumpelukt. Jeg har såvidt prøvd å hinte frempå dette med hygiene men han er renslig ellers. Men selve anusen hans har en sterk lukt som kommer særlig frem når vi skal ha sex. Dette syns jeg er veldig vanskelig å er redd for å såre han da vi bare er på nybegynner stadiet, men det er såpass alvorlig at jeg brekker meg når han tar av seg boxeren. Jeg har lurt på om han kan ha hemorider eller om han ikke er så flink å tørke seg? Men det er jo et veldig flaut tema, noen som har noen tanker hva jeg bør gjøre her? 😞 liker fyren veldig godt utenom.

Anonymkode: 02fc5...acf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fy faen, det ville jeg bare sagt rett ut. «Vasker du deg i rumpa/nedentil?» 

At du orker å ha sex med han om du brekker deg av lukten. Hvorfor utsette seg for det

Anonymkode: f81d6...5e0

• Liker 31
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At du orker å ha sex med han om du brekker deg av lukten. Hvorfor utsette seg for det

problemet er at han er usedvanlig kjekk og flott mann. Han lukter deilig ellers. Men den rumpelukta var virkelig en overasskelse av de negative. Jeg tror ikke selv han vet at han har rumpelukt for han virker å være opptatt av renslighet. Er det innafor å ta med en luftrense/-spray og spraye rommet?

Skrevet

Æsj😬 Dette minner meg om en eks av meg, som ofte hadde bremsespor i boxeren.. jeg trodde han var ren etter dusjing, men en gang kravlet han gjennom min side av sengen for å komme til sin side, og la igjen en brun flekk midt på min side der jeg skulle sove🤢 Jeg fikk helt hetta, prøvde så godt jeg kunne å ligge vekk fra flekken, og neste dag kasta jeg alt sengetøyet i vasken og tok en grundig dusj av meg selv.. turte ikke si noe..

Anonymkode: 9c6c9...e65

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Æsj😬 Dette minner meg om en eks av meg, som ofte hadde bremsespor i boxeren.. jeg trodde han var ren etter dusjing, men en gang kravlet han gjennom min side av sengen for å komme til sin side, og la igjen en brun flekk midt på min side der jeg skulle sove🤢 Jeg fikk helt hetta, prøvde så godt jeg kunne å ligge vekk fra flekken, og neste dag kasta jeg alt sengetøyet i vasken og tok en grundig dusj av meg selv.. turte ikke si noe..

Hvor lenge holdt du ut med det da?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det innafor å ta med en luftrense/-spray og spraye rommet?

Du kan spraye ham i rumpa

Anonymkode: 5039a...e09

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor lenge holdt du ut med det da?

Ikke lenge😝

• Liker 4
Skrevet

dropp han. DET ER DEALBREAKER!!

Anonymkode: f1404...fbf

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Æsj! Det må jo være temmelig fælt om du kjenner eima når han bare kler av seg bokseren.. 🤢

Bare si veldig sexy til ham : Baby, du stinker.. Hopp i dusjen! 😘

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er han kanskje en sånn som tror han er homo hvis han vasker rumpehullet? Nei, du må spørre rett ut om han vasker skikkelig i rumpa. Fortell han at han lukter.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

du kan fortelle han at han stinker i rumpa. flaut å si men dette skjedde meg meg. jeg hadde aldri blitt lært av foreldre eller voksne at jeg må vaske skikkelig i rompa og en gang var det en jeg lå med som fortalte til meg at jeg måtte vaske meg

Anonymkode: 37ed5...7f8

• Liker 11
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, vær stygg med folk, slik at de mister all selvtillit!! Bravo! 

Anonymkode: 0ab74...785

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hjelpe meg, mange er ikke klar over at det lukter…. Og ja, hygiene blir ofte arvet hjemmefra… 

Anonymkode: 0ab74...785

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod.
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Han får prøve angstdempende medisiner så lukker analet seg skikkelig igjen. 

Endret av Svinet
Skrevet

Min nåværende samboer er ren og luktfri i dag. Da vi datet kunne jeg av og til kjenne en eim av avføring. Valgte å si ifra den dagen han akte seg bortover sengen og etterlot seg en brun sti. 

Anonymkode: 5f765...078

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Herregud så ekkelt 😂😂😂😂

Jeg orker ikke dating😂😂😂

AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 4.45):

Min nåværende samboer er ren og luktfri i dag. Da vi datet kunne jeg av og til kjenne en eim av avføring. Valgte å si ifra den dagen han akte seg bortover sengen og etterlot seg en brun sti. 

Anonymkode: 5f765...078

Nei fy faen er du seriøs????? 😂😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har lurt på om han kan ha hemorider eller om han ikke er så flink å tørke seg? Men det er jo et veldig flaut tema, noen som har noen tanker hva jeg bør gjøre her? 😞 liker fyren veldig godt utenom.

Men kjære deg. Der avslørte jo du deg selv som like ille. Tror du virkelig man blir ren i rassen av å tørke seg??

Anonymkode: 6416c...291

• Liker 2
Skrevet
Svinet skrev (2 timer siden):

Han får prøve angstdempende medisiner så lukker analet seg skikkelig igjen. 

😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd én gang at jeg løftet på dyna og det luktet skikkelig rumpelukt av mannen. Da merket han det selv også, han spratt opp og tok en dusj. Så klarer ikke forstå at det kan være så ille uten at man merker det selv?

Anonymkode: 6abc2...af4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Rumpelukt har jeg opplevd flere ganger under sex, spesielt når jeg tar kvinner i doggy. Eh... odøren stiger liksom når luft blir presset mot rumpa! 😂

Når det er sagt så er det jo helt grunnleggende å tørke seg godt og å vaske seg grundig!

Anonymkode: cb93f...841

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...