AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #21 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg spiste nesten nada i mitt eget bryllup, snakket og snakket og snakket med både ektefelle og gjester. 😂❤️Du ber om øl eller hvithvin i stedet for rødvin når det serveres! Anonymkode: e753e...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 4. mars 2022 #22 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor tenker du at det må stå på engelsk? Anonymkode: 8e9dc...63a "Eller noe" 😉 Tenker ikke at det må stå på engelsk, men det var bare den første frasen som falt ned i hodet. Kan like gjerne stå "Sølebrud" eller lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #23 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg søler også lett når jeg spiser, selv om jeg er 35 år 😂 Fælt så sure folk skulle være her inne da, man er jo forskjellige. Dere som klager over de som søler har sikkert uvaner eller rare ting dere gjør dere også Jeg kommer ikke til å stresse med å ikke få noe på brudekjolen. Jeg kjøpte kjole brukt til en billig penge nettopp fordi jeg vet jeg er klønete. Jeg vil heller kose meg 🥳 Anonymkode: 65a6c...c91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskeråblimamma Skrevet 5. mars 2022 #24 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg søler også lett når jeg spiser, selv om jeg er 35 år 😂 Fælt så sure folk skulle være her inne da, man er jo forskjellige. Dere som klager over de som søler har sikkert uvaner eller rare ting dere gjør dere også Jeg kommer ikke til å stresse med å ikke få noe på brudekjolen. Jeg kjøpte kjole brukt til en billig penge nettopp fordi jeg vet jeg er klønete. Jeg vil heller kose meg 🥳 Anonymkode: 65a6c...c91 ❤️ TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 5. mars 2022 #25 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg var også redd for å søle på brudekjolen, så jeg skjønner deg godt!! Jeg endte opp med å gifte meg i bunad….😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #26 Del Skrevet 10. mars 2022 Klut med Zalo eller sitron såpe fra pastell så går nok alle flekker bort! Kos deg! Anonymkode: 7c2bd...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #27 Del Skrevet 10. mars 2022 Hva med å få en systue til å sy et hvitt silkeforkle (sateng kanskje) eller lignende for deg? Noen bunader har jo svarte. Evt. ett av knipling og bomull? Anonymkode: 67152...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleskebeta Skrevet 11. mars 2022 #28 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 21.37): Hei damer! Jeg er en utrolig klønete dame som ofte søler på meg selv når jeg spiser mat. Jeg skal snart gifte meg, og har utrolig angst for å søle på den hvite kjolen. Jeg er både redd for å gå rundt med pinlige flekker den store dagen, men og å ødelegge kjolen for eventuelt videresalg. Har dere noen tips mot dette, og eventuelt historier å dele? Anonymkode: e7080...03b Spis spekekjøtt så order det seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå