Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre her? har 3 barn + 2 bonus barn, problemet er min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg giftet med meg med en mann for 10 år siden, da hadde han vert skilt en stund, og hadde da en gutt på 6 og ei jente på 8, Da vi ble sammen 2 år før, de har bodd hos oss mesteparten av tiden, da mor sliter med diverse ting og ikke klarer og ta vare på de, Idag er de 20 og 18 år, veldig flinke sikkelige ungdommer, der jenta nå skal flytte alene fra april av, da hun har fått lærlingplass fra 1 mai, gutten på 18 er ferdig på videregående i juni, og skal i millitæret i slutten av september.

Vi har også en på 9,7 og snart 1 år sammen, de er våre felles, og jeg synes jeg gjør alt i huset, jenta er veldig flink og hjelpe til,men som jeg har sagt til henne, dette er faktisk faren sin jobb, minstegutt holder på med tenner, Gutt 7 og  Jente 9 bare krangler, Storebror hjelper mye til også, han er veldig flink med broren sin på 7 og spiller en del med han, tar gjerne med de 2 minste ut og leker på lekeplassen.

Men jeg må vaske huset, lage mat , legge barn, vaske opp, vaske klær. Pappan jobber fra 07-14 og er hjemme før meg, jeg er hjemme rundt 16, jenta på 9 og gutten på 7 går hjem siden storesøster er hjemme, storebror som slutter mellom 1430-1515 hver dag henter lillebror i bhg, selvom jeg har bedt mannen om dette mange ganger.

Eneste han gjør er og se på tlf og etter middagen går han og jobber med hobbyen sin som er bilen, både sønnen og datteren hans er sikkelig oppgitt, de er flinke til og hjelpe til,men føler så mye på dårlig samvittighet at de gjør det pappan skal.

Hva bør jeg gjøre ? vi har prøvd parterapi , vert hos fvk og hatt cos kurs 2 ganger, det hjelper ingenting. Har mest lyst til og gå,men da får jeg så dårlig samvittighet for 7 og 9 åring som er så glad i pappan og storesøskene sine

Anonymkode: 9fdc2...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stor mannebaby du er sammen med! Høres ut som barna hans er mer modne enn han.. dette hadde jeg ikke orket! Barna dine kan da fint ha kontakt med storesøsken selv om du ikke er sammen med faren? 

Faren får ha samvær da, så kanskje han slutter å ta alt du gjør for gitt.

Anonymkode: 8906f...ee6

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det jeg IKKE forstår er hvorfor du fikk barn nummer 3 med han, når han åpenbart er så udugelig hjemme. Lager han ikke middag en gang, selv om han kommer hjem fra jobb før deg? Hvorfor har du latt han holde på så lenge? Jeg ville tatt ut en uke ferie, og dratt langt vekk og latt han kjenne hvordan det er å være alene med ansvaret.

Anonymkode: 70faa...cb3

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg IKKE forstår er hvorfor du fikk barn nummer 3 med han, når han åpenbart er så udugelig hjemme. Lager han ikke middag en gang, selv om han kommer hjem fra jobb før deg? Hvorfor har du latt han holde på så lenge? Jeg ville tatt ut en uke ferie, og dratt langt vekk og latt han kjenne hvordan det er å være alene med ansvaret.

Anonymkode: 70faa...cb3

Nei minsten var ikke planlagt,men jeg er imot abort, så ville ikke ta den, kan ikke bare dra på en ukes ferie da minsten ammer ennå

Anonymkode: 9fdc2...4f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...