AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Hei! Som overskriften sier. Noen med erfaringer eller tips og triks i parken? Evt måter å feire selve julaften på? Anonymkode: e395c...8e3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Nei, har ikke det. Men det høres spennende ut, så håper du får noen gode svar. Har vært i Eurodisney to ganger, og vi liker oss veldig godt der ☺️ Anonymkode: 5c580...0a2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Finnes det Eurodisney også ? Nå må jeg til å google 😂 Anonymkode: e395c...8e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Finnes det Eurodisney også ? Nå må jeg til å google 😂 Anonymkode: e395c...8e3 Disneyland Paris het Eurodisney før. Jeg hadde aldri fått med mannen min på jul i Disneyland Paris, men jeg skulle gjerne gjort det. ❤️ Anonymkode: 6e77b...445
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har vært der med min familie. Ingen barn med, men alle er veldig fan av Disney. Vi var i Orlando. Mitt beste tips er vel å planlegge hva dere vil se. Det er flere parker og de er store og i tillegg er det veldig mye kø og folk overalt. Men det er veldig koselig i parkene. Juletrær og julepynt overalt. Skikkelig amerikansk jul Vi gjorde ikke så enormt mye ut av julefeiring, men koste oss og lagde god middag i leiligheten der vi bodde. Ikke julemat da. Om man skal spise ute et sted så tror jeg at det kan være lurt å booke bord litt før siden det generelt er mye folk der på den tiden. Anonymkode: bc13e...5e9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Herregud, jeg må visst lære meg å lese. Ser nå at du skrev Paris. Anonymkode: bc13e...5e9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Har vært i Disney World i parkene i jula. Det var veldig greit. Masse liv alle dagene. Anonymkode: 8f835...068
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Været kan vel være så ymse i Paris i desember da. Og så og si alt i parken er utendørs. Anonymkode: d210e...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå