Gå til innhold

Har noen feiret jul med barn i Paris/ Disney Land ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Som overskriften sier. Noen med erfaringer eller tips og triks i parken? Evt måter å feire selve julaften på?

Anonymkode: e395c...8e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det. Men det høres spennende ut, så håper du får noen gode svar. Har vært i Eurodisney to ganger, og vi liker oss veldig godt der ☺️

Anonymkode: 5c580...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det Eurodisney også ? Nå må jeg til å google 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Finnes det Eurodisney også ? Nå må jeg til å google 😂

Disneyland Paris het Eurodisney før. 
Jeg hadde aldri fått med mannen min på jul i Disneyland Paris, men jeg skulle gjerne gjort det. ❤️

Anonymkode: 6e77b...445

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der med min familie. Ingen barn med, men alle er veldig fan av Disney. Vi var i Orlando.

Mitt beste tips er vel å planlegge hva dere vil se. Det er flere parker og de er store og i tillegg er det veldig mye kø og folk overalt.

Men det er veldig koselig i parkene. Juletrær og julepynt overalt. Skikkelig amerikansk jul :)

Vi gjorde ikke så enormt mye ut av julefeiring, men koste oss og lagde god middag i leiligheten der vi bodde. Ikke julemat da.

Om man skal spise ute et sted så tror jeg at det kan være lurt å booke bord litt før siden det generelt er mye folk der på den tiden.

Anonymkode: bc13e...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg må visst lære meg å lese. Ser nå at du skrev Paris.

Anonymkode: bc13e...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i Disney World i parkene i jula. Det var veldig greit. Masse liv alle dagene.

Anonymkode: 8f835...068

AnonymBruker
Skrevet

Været kan vel være så ymse i Paris i desember da. Og så og si alt i parken er utendørs. 

Anonymkode: d210e...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...