Ingebjørg Skrevet 27. februar 2022 #1 Del Skrevet 27. februar 2022 Tips til raske briller som er gode, ikke for sporty og passer til kvinne 41...? Føler meg som en idiot med sånne veldig fancy, men er mye på ski så trenger solbeskyttelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg spurte optikeren etter gode solbriller som passet til lett trening og friluftsliv, men ikke fikk meg til å se ut som jeg trodde jeg var med på Tour de France. 😄 Da gikk hun rett til hylla med Maui Jim. Mine dekker synsfeltet kjempegodt, også langt ut på siden, uten at de ser påfallende heldekkende ut. Jeg er kjempefornøyd. Husker ikke navnet på modellen, men tror det er disse. Anonymkode: 2ec2d...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg har Oakley Radar. De har de beste brillene jeg noensinne har eid når det gjelder solbeskyttelse og komfort. Ikke faller de av, ikke er de for stramme. Og ikke minst - de dugger ikke. De er jo veldig «raske», men synes på ingen måte en på 41 er for gammel? Du er jo kjempeung. Anonymkode: 54721...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spurte optikeren etter gode solbriller som passet til lett trening og friluftsliv, men ikke fikk meg til å se ut som jeg trodde jeg var med på Tour de France. 😄 Da gikk hun rett til hylla med Maui Jim. Mine dekker synsfeltet kjempegodt, også langt ut på siden, uten at de ser påfallende heldekkende ut. Jeg er kjempefornøyd. Husker ikke navnet på modellen, men tror det er disse. Anonymkode: 2ec2d...cd7 Drit harry 😂 Anonymkode: 741d3...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Drit harry 😂 Anonymkode: 741d3...224 Utrolig harry med sånne kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå