Gå til innhold

Tips til fine, «raske» briller?

Ingebjørg

Anbefalte innlegg

Tips til raske briller som er gode, ikke for sporty og passer til kvinne 41...?

Føler meg som en idiot med sånne veldig fancy, men er mye på ski så trenger solbeskyttelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte optikeren etter gode solbriller som passet til lett trening og friluftsliv, men ikke fikk meg til å se ut som jeg trodde jeg var med på Tour de France. 😄 Da gikk hun rett til hylla med Maui Jim. Mine dekker synsfeltet kjempegodt, også langt ut på siden, uten at de ser påfallende heldekkende ut. Jeg er kjempefornøyd. Husker ikke navnet på modellen, men tror det er disse

Anonymkode: 2ec2d...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Oakley Radar. De har de beste brillene jeg noensinne har eid når det gjelder solbeskyttelse og komfort. Ikke faller de av, ikke er de for stramme. Og ikke minst - de dugger ikke. De er jo veldig «raske», men synes på ingen måte en på 41 er for gammel? Du er jo kjempeung.

Anonymkode: 54721...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg spurte optikeren etter gode solbriller som passet til lett trening og friluftsliv, men ikke fikk meg til å se ut som jeg trodde jeg var med på Tour de France. 😄 Da gikk hun rett til hylla med Maui Jim. Mine dekker synsfeltet kjempegodt, også langt ut på siden, uten at de ser påfallende heldekkende ut. Jeg er kjempefornøyd. Husker ikke navnet på modellen, men tror det er disse

Anonymkode: 2ec2d...cd7

Drit harry 😂

Anonymkode: 741d3...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...