AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Og når var du på UL? Anonymkode: 1ce34...ceb
stAre Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 (endret) jeg var på TUL 11+0. Jeg kunne se armer og ben veldig tydelige med alle "ledd". Det var masse bevegelse. kunne bla se at hendene gikk opp til munnen og deretter bena som beveget seg og fosteret tok på bena. Så selvfølgelig også selve formen og hode Legen pekte på hjerte og skjelett, men ble ikke like tydelig for meg (jeg var mest opptatt av bena og armene). Endret 27. februar 2022 av stAre
yeti92 Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Jeg var på UL i uke 7 og uke 9 (fertilitetsklinikk) i uke 7 kunne vi bare se antall fostre, om de hadde hver sin fostersekk, at plommesekken var tilstede og se hjertefrekvens. Kunne vel også se små knopper som skulle bli til armer i uke 9 kunne vi blant annet se armer og bein, se hjertet slå, se fostersekk og morkake/navlesnor med blodtilførsel og se litt kroppsfasong. var deretter i uke 12 og da var det igrunn en miniatyrbaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå