AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Uke 40 og tredjegangsfødende. De to forrige fødslene har bare startet med rier, men denne gangen har jeg hatt litt friskt blod i går kveld. Etter det så har jeg hatt kynnere som er vonde, men som ikke varer mer enn 10-15 sek. Kommer kanskje fem slike sammentrekninger i timen. Synes det har tatt seg opp i hyppighet, men varer ikke lenge. Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 787d0...118
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uke 40 og tredjegangsfødende. De to forrige fødslene har bare startet med rier, men denne gangen har jeg hatt litt friskt blod i går kveld. Etter det så har jeg hatt kynnere som er vonde, men som ikke varer mer enn 10-15 sek. Kommer kanskje fem slike sammentrekninger i timen. Synes det har tatt seg opp i hyppighet, men varer ikke lenge. Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 787d0...118 Ring føden, worst case er det morkakeløsning. Anonymkode: 3e85b...ad0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ring føden, worst case er det morkakeløsning. Anonymkode: 3e85b...ad0 Har allerede ringt, og det var visst normalt med en frisk blødning i starten av fødsel. Tenkte mer på om noens fødsler har startet med kynnere som er veldig korte i varighet. Bare 10 sek, men vonde. Anonymkode: 787d0...118
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Mitt andre svangerskap startet med en blødning. Så «rier» hele natten, men de var aldri spesielt lange eller supervonde. Dro inn på føden på morningen, vonde rier da, men ikke lange. Hadde 5 cm og pjokken var født 3 timer senere Anonymkode: 938fe...873 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå