AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Hvor mye veier du? Hva spiser du i løpet av en dag? Alder? Anonymkode: 645dd...df1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 For et par år siden var jeg på den størrelsen. Veide 50 kg. Spiste havregrøt til frokost, et par brødskiver og en frukt til lunsj, en vanlig porsjon middag og et par knekkebrød til kveldsmat. Da var jeg vel 24-25 Anonymkode: b3e62...570
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 48-49 kg. Er i midten av 30 årene. spiser fire måltider per dag, hvorav en porsjon middag. De andre tre måltidene kan være enten havregrøt, brødskiver (2 med pålegg), et par knekkebrød med pålegg, en salat etc Anonymkode: 9bab5...cf2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Veier 52 kg. I hverdagene spiser jeg knekkebrød med gulost, makrell i tomat eller cottage cheese til frokost og proteinrundstykker med gulost til lunsj. Det er viktigst for meg at disse måltidene holder meg mett gjennom arbeidsdagen. Spiser en relativt stor middag. Går til og fra jobb hver dag (1 time tilsammen) og trener 3-5 ganger i uken. Er 34 år. Anonymkode: 13fe6...816
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Veier 50-52, 40 år. Spiser som regel knekkebrød/ brødmat til frokost lunsj, fisk eller vegetar til middag med mye grønt. Av og til kveldsmat, da musli med biola eller et par knekkebrød. Spiser mye usunt innimellom, dytta i meg 2 fastelavensboller og 2 vafler i løpet av dagen i dag i tilegg til vanlig mat. Er mye i bevegelse på jobb og sykler 2.5 mil ( elsykkel) 5 dager i uka. Anonymkode: 319b7...8c3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 50 kg, 36 år. Frokost: 2-3 skiver grovbrød med makrell i tomat, gulost, syltetøy eller kaviar. 1 glass melk. Gulrot, eple eller paprika ved siden av. Lunsj: 4 knekkebrød med egg og kaviar eller avocado, kremost og kyllingpålegg. Grønn te. Mellommåltid: banan eller en energibar. Middag: 1 porsjon middag, feks 1 laksefilet med saus eller rømme, 3 poteter og grønnsaker eller 4 stykker med hjemmelaget pizza med rømmedressing eller 3 karbonader med saus, 3 poteter og grønnsaker. Kveldsmat: 3 skiver grovbrød med pålegg, melk. En frukt. Glemte å legge til at jeg ikke trener, men går lange turer med hunden. Anonymkode: cabb9...21c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 160 cm. 48 kg. Alt jeg spiser er plantebasert. Spiser aldri frokost. Lunsj pleier å være en stor salat proppet med gode smaker og masse proteiner. Gjerne med focaccia og karridressing ved siden av. eller bare en focaccia mer margarin og salat bestående av isbergsalat, tomat, agurk, rødløk og hummus. Middag pleier å være normal mat, men plantebasert. Ofte er det taco, salat, viltgryte, supper, gratenger, pizza, pasta. Alt som er normalt å spise egentlig. Som oftest én porsjon, om det ikke er utrolig godt da. Har vi usunne ting som lasagne eller pizza, er det aldri med dressing og med masse salat ved siden av. Kvelds pleier å være et rundstykke med paprika og veganost på, eller hummus eller det glasset med kikerter og grilla paprika. Eller pinsepostei med tomat. I helgene tar jeg gjerne litt mørk sjokolade eller den veganske sjokoladeisen til diplomis🤤 Men det handler om mengder. Spiser bare en eller to kuler av den. Trener også en del. Spiller fotball flere ganger i uka, spiller volleyball og løper mye i fjellet. Anonymkode: 1ff7e...d39
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 160 høy, 46 kg, og spiser 2200 kcal om dagen Anonymkode: d4db3...b38
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 Jeg er 163 og veier ca 55 kg. Bruker stort sett XS i klær, noen ganger S. Spiser ikke frokost fordi jeg ikke er sulten på morgenen. Lunsj er typisk to brødskiver, en masse grønnsaker, en Kiwi og en yoghurt. Gjerne gresk med bær i. Eller eggerøre, knekkebrød, middagsrester, havregrøt. Middag er vanlig mat. Laks, torsk, kjøttkaker, kylling, pasta, nachos, supper ++. Spiser langt mer enn en kjøttkake og en potet som jeg ser er nevnt over her. Spiser jeg laksefilet går det ned to, pluss tilbehør selvsagt. Spiser når jeg er sulten, så av og til blir det kveldsmat av og til ikke. Det kan da typisk være det samme som lunsjen. Spiser ellers frukt, yoghurt, proteinshake og knekkebrød eller lignende ved behov gjennom dagen og før trening. Trener mye, særlig tung styrketrening. Prøver å begrense godteri og snacks til en gang i uken med varierende hell. Anonymkode: 126eb...c6f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 53 kg. 33 år. Spiser hjemmelaget brød, proteinrik pålegg, proteinrik middag som kjøtt, fisk, fugl. og mye sjokolade eller chips 🤤🍫 Trener en del….. om sommeren Anonymkode: 99823...3a5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 163 cm og 50 kg, bruker XS og XXS i noen klær (klesstørrelser i noen butikker er all over the place) En typisk dag for meg: Frokost: havregrøt med hjemmelaget syltetøy og valnøtter Etter trening: proteinshake med proteinpulver, litt frossen banan, noe bær Lunsj: Eggerøre av noen egg med grønnsaker som tomat, paprika, og gjerne noe kimchi til. Har ofte litt ost på eggerøren Middag: hva enn jeg vil ha. Spiser ikke noe standard fordi jeg liker variasjon i dette måltidet Snacks: en håndfull nøtter / gulrotstaver med dipp / noe oppskjært frukt med en kremklatt Anonymkode: 6fd07...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 Er 162 og brukte XS da jeg veide 47-49 kg i tenårene og tjueårene. Nå er jeg nesten 40, veier rundt 55 kg og bruker fremdeles XS/34 for det meste. Men jeg har ikke sjans å få på meg de få klesplaggene jeg har tatt vare på (dyre klær jeg ikke har klart å kaste). Så størrelsene har helt klart blitt større. Syns faktisk det er flaut å måtte bruke XS som en voksen, normalt slank kvinne med former. Den størrelsen burde ha forblitt den minste størrelsen for petite, unge jenter. Nå handler jeg ikke der mye, men prøv XS på Kappahl feks. Det er en vits så store klærne er. Anonymkode: ae00d...41d 1
Rhodiola Skrevet 28. februar 2022 #14 Skrevet 28. februar 2022 Ryddet for helseskadelige råd og anbefalinger i tillegg til siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå