AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #41 Skrevet 28. februar 2022 Påkrevd skrev (12 timer siden): Vel, når man er frisk igjen 14 dager før man får time, er det ganske tåpelig. Hvis du blir frisk 14 dager før du får time så var det vel ganske tåpelig å bestille time i utgangspunktet... Anonymkode: fc74f...985 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #42 Skrevet 28. februar 2022 Interiørdesigner. Eiendomsmegler. Fotballspiller Anonymkode: 4fe2e...b25 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #43 Skrevet 28. februar 2022 Influencere eq terapeuter, healere, life coach, stress veileder osv. All sånn holistiske svada greier... Anonymkode: db52c...652 4
Laraa Skrevet 28. februar 2022 #44 Skrevet 28. februar 2022 Tiktokker Blogger av typen Sofie Elise YouTuber Instagrammer Gamer Det er noe riv rablende galt når en reholder med småbarn som sliter seg ut i fulltidsjobb ikke er i nærheten av å tjene en tiendedel av en 13 åring som viser at han kan komme seg til neste nivået på world of Warcraft raskest og blir millioner over natten. Eller at noen som på tiktok viser hvordan man bøyer skulderen i en morsom vinkel eller er god på å twerke på en ekstra seksuell måte kan gjøre det til levebrød. 5 1
Påkrevd Skrevet 28. februar 2022 #45 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du blir frisk 14 dager før du får time så var det vel ganske tåpelig å bestille time i utgangspunktet... Anonymkode: fc74f...985 Muligens ikke alltid man på forhånd vet når man blir frisk, eller? 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #46 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 21.38): Kommunikasjonsrådgiver. PR-rådgiver. 50% av alle "enhetsledere" i det offentlige, som uansett er underlagt en annen leder. 50% av HR-avdelingen. Finansrådgivere. Typiske bullshitjobber. Ingen savner deg hvis du er syk noen dager eller har ferie. Anonymkode: c2805...25d Du glemte ansatte i markedsføringsavdelinger uten lederansvar. Bodde sammen med en som jobbet i et ganske stort internasjonalt selskap. Det eneste hun gjorde var å delta i møter på teams og lage powerpoint-presentasjoner med andre i samme avdeling. Hjemmekontor så jeg kjente igjen stemmen til lederen og de andre. Hun tok ofte powernaps i arbeidstiden, gikk på tur med hunden sin i 1 time av arbeidstiden. I tillegg var hun mye ute og festet i ukedagene til sent på natt. Da snakker vi til sånn 3 på natten. En gang skulle hun ha en presentasjon på dagtid. Hun laget da presentasjonen da hun kom hjem fra fylla. Det jeg mener er at å holde på slik ikke ville vært forenlig i de fleste jobber, men dette var mulig fordi jobben var en bullshit-jobb. Ingen kan avholde en god presentasjon med et godt innhold når man bare skraper sammen noe sammen klokken 3 på natten. Hun hadde faktisk ganske god lønn i forhold til arbeidsmengde også. OG fikk utbetalt bonuser. Anonymkode: 45853...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #47 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du glemte ansatte i markedsføringsavdelinger uten lederansvar. Bodde sammen med en som jobbet i et ganske stort internasjonalt selskap. Det eneste hun gjorde var å delta i møter på teams og lage powerpoint-presentasjoner med andre i samme avdeling. Hjemmekontor så jeg kjente igjen stemmen til lederen og de andre. Hun tok ofte powernaps i arbeidstiden, gikk på tur med hunden sin i 1 time av arbeidstiden. I tillegg var hun mye ute og festet i ukedagene til sent på natt. Da snakker vi til sånn 3 på natten. En gang skulle hun ha en presentasjon på dagtid. Hun laget da presentasjonen da hun kom hjem fra fylla. Det jeg mener er at å holde på slik ikke ville vært forenlig i de fleste jobber, men dette var mulig fordi jobben var en bullshit-jobb. Ingen kan avholde en god presentasjon med et godt innhold når man bare skraper sammen noe sammen klokken 3 på natten. Hun hadde faktisk ganske god lønn i forhold til arbeidsmengde også. OG fikk utbetalt bonuser. Anonymkode: 45853...1fd Ja. For da er hun representativ for alle ansatte uten lederansvar i markedsføringsavdelinger (not). Det du beskriver her er svært lite representativt for markedsføringsbransjen. Er vanlig å jobbe MYE overtid. Skal både være kreativ, strategisk og en god analytiker for å lykkes innenfor markedsføring! Anonymkode: b8782...232 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #48 Skrevet 28. februar 2022 Påkrevd skrev (På 2/27/2022 den 19.13): Vel, når man er frisk igjen 14 dager før man får time, er det ganske tåpelig. Da var du heller ikke særlig syk og klarte deg fint. Du er jo her. De har akuttimer til ekte hastesykdom og lengre ventetid til småplukk og vås slik timen du ventet på var. Anonymkode: cc988...6ee 3 1
Gjest Ghostface Skrevet 28. februar 2022 #49 Skrevet 28. februar 2022 Sikkert en upopulær mening, men "influensere".
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #50 Skrevet 28. februar 2022 Påkrevd skrev (10 timer siden): Muligens ikke alltid man på forhånd vet når man blir frisk, eller? Var det the man flu.. ? Anonymkode: cc988...6ee
Zenobia Skrevet 28. februar 2022 #51 Skrevet 28. februar 2022 Finansmegler. Aksjemegler. Kommunikasjonsdirektør. PR-rådgiver 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #52 Skrevet 28. februar 2022 Kontordamer som ikke klarer å beskrive hva de gjør i løpet av en dag når andre spør. Miljøarbeidere på skolen. Hva gjør de egentlig? Anonymkode: 110ab...82f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #53 Skrevet 28. februar 2022 Hater å kalle det for et yrke, for jeg anerkjenner det egentlig ikke, men "influenser" er etter min mening det minst nyttige og mest tåpelig "yrket" noen kan påberope seg. Anonymkode: fd306...65a 1 1
Påkrevd Skrevet 1. mars 2022 #54 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da var du heller ikke særlig syk og klarte deg fint. Du er jo her. De har akuttimer til ekte hastesykdom og lengre ventetid til småplukk og vås slik timen du ventet på var. Anonymkode: cc988...6ee Det er mer enn nok av eksempler på at man ikke nødvendigvis trenger å ha klart seg fint for å være her😂 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det the man flu.. ? Anonymkode: cc988...6ee Nei. Nevnte dette yrket da jeg kom på et eksempel en bekjent opplevde. Smerter gjorde henne (ja, henne) ute av stand til å jobbe. Henvises til spesialist etter spesialist, og må vente +/- 3 uker på en runde hos fastlegen mellom hver gang, pluss ventetider hos spesialist i det offentlige. Fikk fornyet sykemelding online jevnlig. Gikk lei etter to måneder og fiksa problemet på Volvat i løpet av 4 dager. 4 dager var alt som skulle til. Gud vet hvor mange milliarder som flakser ut i ingenting av unødvendige sykepenger pga den fastlegeordningen. Milliarder som kunne vært brukt til uendelig mange fornuftige formål innen helse. Så lenge hele opplegget er så ineffektivt, sår jeg ved min påstand om at stillingen er tåpelig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #55 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du glemte ansatte i markedsføringsavdelinger uten lederansvar. Bodde sammen med en som jobbet i et ganske stort internasjonalt selskap. Det eneste hun gjorde var å delta i møter på teams og lage powerpoint-presentasjoner med andre i samme avdeling. Hjemmekontor så jeg kjente igjen stemmen til lederen og de andre. Hun tok ofte powernaps i arbeidstiden, gikk på tur med hunden sin i 1 time av arbeidstiden. I tillegg var hun mye ute og festet i ukedagene til sent på natt. Da snakker vi til sånn 3 på natten. En gang skulle hun ha en presentasjon på dagtid. Hun laget da presentasjonen da hun kom hjem fra fylla. Det jeg mener er at å holde på slik ikke ville vært forenlig i de fleste jobber, men dette var mulig fordi jobben var en bullshit-jobb. Ingen kan avholde en god presentasjon med et godt innhold når man bare skraper sammen noe sammen klokken 3 på natten. Hun hadde faktisk ganske god lønn i forhold til arbeidsmengde også. OG fikk utbetalt bonuser. Anonymkode: 45853...1fd Jeg har en slik jobb, og kjenner meg ikke igjen, har derimot høyt arbeidstempo. De fleste firmaer ansatter jo ikke folk på tull. Anonymkode: d49e6...426 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #56 Skrevet 1. mars 2022 -Influencer. -«Negldesigner» -Hudpleier -De som jobber med å lime på vipper, microblade bryn osv. Og også; Frisør. Anonymkode: 148ba...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #57 Skrevet 1. mars 2022 proghodet skrev (På 27.2.2022 den 18.39): Healer, sjaman, astrolog, aromaterapeut, fotsoneterapeut, akupunktør - lista er lang. Jeg er glad disse finnes jeg da. Anonymkode: 195c2...941 1
proghodet Skrevet 1. mars 2022 #58 Skrevet 1. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er glad disse finnes jeg da. Anonymkode: 195c2...941 De er enda mer glad for at du finnes, må vite. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #60 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 18.33): Butikkmedarbeidere. Anonymkode: e8a96...6f4 Mener du vi hadde klart oss uten? Anonymkode: 7e2ef...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå