Gå til innhold

Vredens dag (feminisme)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

30 år med feminisme og likestillingspolitikk = 30 år med kvinnetyrrani, vulgaritet og ødelagt familiestruktur.

En banalisering av samfunnet og generell ødeleggelse samt demoralisering.

hva om dere kvinner en dag vil oppleve vredens dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Enda en sådan: Min kjæreste_vil ikke _være hjemme_å pusle_for meg_dagen lang_så_derfor_må _jeg hate_alle_kvinner....

Skal d bli snakk om en unngjeldelsesdag så er alle disse tullingeneav noen karer som renner rundt og gjør samfunnet vårt utrygt for kvinner.

Hva m om alle voldtektsforbrytere fikk stellet sitt kappet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av dere kvinner opptrer som en fordervet rase med en innebygget destruktiv holdning til omgivelsene.

dager kan komme da deres bisarre hegemoni er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Ford: Legg inn årene her, fordi du er rimelig ferdig om du skal utfordre panelet her med denslags latterlig svada.

Vi gidder ikke å la oss provosere av en stakkar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk - det går ikke an å diskutere ut fra et slikt utgangspunkt.

Ford - om du synes feminisme er så håpløst, finnes det rene manns-samfunn, vet du.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford, jeg må berømme deg for særdeles utmerket argumentering og gjennomtenkte synspunkt.

Har du kommet på dem helt av deg selv, kanskje?

Sannelig; jeg kom over flere av dine innlegg på KG her i dag - og jeg sier deg; du åpnet mine øyne!

Som belønning for innsatsen vil jeg gjerne gi deg etpar røde

De kan komme godt med nå som vinteren setter inn og du snart må flytte fra mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg er kvinne, og sikkert bra teit bare pga det, men hva i all verden menes med følgende setning:

"dager kan komme da deres bisarre hegemoni er over" ??????

hva er en bisarr hegemoni??? er det hverdagen til kvinner? siden den kan være over for oss kvinner?

Lever jeg i en bisarr hegemoni??

hjeeeelllllpppp!!! Ikke bare er jeg kvinne, jeg forstår plutselig ikke mannespråket lenger heller!!!! UUUUUUHHÆÆÆÆ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ford, jeg skjønner at du ikke har det lett, du er jo bare en mann.

heldigvis så er ikke de fleste menn som deg lenger. da jeg leser innleggene dine for jeg en følelse av at du ønsker deg tilbake til sånn ca 18oo. for da var det mannfolkene som tynarrani, vulgaritet og ødelagte familier. da var det far, mor og barna, og alle elskerinnene til far, spes vi han var litt høyt på rangstigen.

nei ford, mannen er nok ikke noe bedere selvom du liker og tro det. hvis du synes at familiene i dag går lett i oppløsning så er jeg enig der, men et parforhold må det to til for og mestre og en for og knuse. at dagens menn føler seg så truet av kvinner at de ikke takler den tøffe hverdagen så er det jo dere som skaper ødelagte familier.

Sier ikke at de ikke finnes kvinner som gjør det, men det er nopk like ofte menn skjønner du. vi kvinner godtar ikke lenger den behandlingen vi fikk for hundre år siden, og det klarer ikke dere menn og takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegemoni: (èn definisjon) et system av mening i en situasjon eller et samfunn, som overskygger og dominerer andre meningssystemer.

:roll: Visste ikke kvinnfolka dominerte SÅ mye... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...