Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har dere med denne? Var 8dpo i går og testet med RSFU tidligtest, og fikk noe som så ut som veldig svak positiv. I dag prøvde jeg en CB digital tidligtest som viste negativ 9dpo. Er altså fem dager før IKM, som er tidligst anbefalt på testen. Er denne måneden forbi? Eller kan jeg fortsatt være så heldig å få positiv senere? Er pp1 med første barnet, så er helt ny på dette 🥺

Anonymkode: 3c847...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått positiv test før 10 dpo :)

Anonymkode: e512f...8cb

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før 10dpo 😊

Anonymkode: 68dce...980

Skrevet

Dessverre negativ test i dag også 10dpo med RSFU tidligtest. Føler at all håp er ute nå 🥺

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dessverre negativ test i dag også 10dpo med RSFU tidligtest. Føler at all håp er ute nå 🥺

ts

Hadde ikke positiv før 12 dpo. Og da med de vanlige testene. Ikke tidligtest. De slo ikke ut før de heller ;) Prøv igjen imorgen :)

Anonymkode: 036d8...e39

AnonymBruker
Skrevet

10 dpo. 

Har bare dårlig erfaring med alle rfsu sine tester

Anonymkode: 9fb4e...d14

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å ikke gi opp denne pp. Tross alt min første og er ikke all krise om det ikke fungerte. Skulle gjerne lagt inn mange flere aksjer, men grunnet covid-sykdom var energinivået rundt EL litt lavt. Har heller ikke testet etter eggløsning, men har til vanlig 28 dager syklus så kun gjettet 🥺
Men i går og i dag har jeg opplevd blenda tester på morgenurin, og megasvak på kvelden. Tror jeg ser syner og skyggestreker. 

Blir nok til å bestille babyplan tester so fort tr kommer 🙆🏼‍♀️

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...