AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #21 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og, selv om det ikke har noe med miljø å gjøre, genial å ta med. Kan has i håndbagasje og tar liten plass om man skal i svømmehall ol. Anonymkode: 66741...baf Hvordan oppbevarer du den da? Så den ikke kommer i kontakt med noe ekkelt mener jeg. er litt fobisk for svømmehaller 🤭 Anonymkode: 697c6...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 27. februar 2022 #22 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvordan oppbevarer du den da? Så den ikke kommer i kontakt med noe ekkelt mener jeg. er litt fobisk for svømmehaller 🤭 Anonymkode: 697c6...8cf Mange selger oppbevarings esker. I plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #23 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg har en oppbevaringsboks i metall fra Lush som sjampobaren bor i. Har en kurv høyt oppe i dusjen så den aldri får vann på seg, og bruker bare lokket om jeg skal ha sjampoen med på reise. Til vanlig ligger sjampobaren der uten lokk, etter prøving og feiling fungerer det best i mitt hjem kommer litt an på fukt osv. Balsam er ikke så relevant for mitt skulderlange hår (og vasker en gang i uka), jeg bruker heller en hårkur når jeg først vasker. Men jeg eier en balsambar, men min erfaring er litt så som så. De er generelt mye hardere i konsistensen, og jeg har ikke ork til å jobbe så mye med den. Anonymkode: 6553b...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå