Gå til innhold

Musikk i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen skal feire 9 års bursdag med alle guttene i klassen om et par uker, og ønsker diskotek.

Han har dessverre to foreldre som ikke kan noe som helst om pop/danse musikk, eller hva som er kult. Har prøvd å lage en spilleliste sammen med ham, og hjelpe å finne sanger, men han synes det er litt vanskelig selv. Tror han er litt nervøs for at de andre gutta skal si noe. 

Så, er det noen som har tips til hva vi kan putte på spillelista? Noen med jevnaldrende barn kanskje? Har prøvd å sjekke ut topplistene, men synes det meste er veldig klissete kjærlighetssanger.

Anonymkode: c76f4...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker han gaming og minecraft? Min på 8 liker sangene til Dan Bull. 

Skrevet

Hits for kids

Anonymkode: a7717...909

Skrevet

Du kan søke opp forskjellige lister på Spotify, prøv å finn en som passer.

Anonymkode: 950da...b0e

Skrevet

Give That Wolf A Banana av Subwoolfer.

Anonymkode: 85e98...6cf

• Liker 1
Skrevet

Tix og Hagle er stort her. 

Anonymkode: 2fcb7...d4c

Skrevet

I den alderen fikk jeg barna mine og par av vennene deres til å lage en spilleliste som kunne brukes, og basert på de sangene la jeg til noen til.

Dere kan også la hver av gjestene velge en sang som skal legges inn i spillelisten, ikke alle har sanger og noen kan ha valgt noe dere allerede har lagt til. Da kan ingen klage på listen.

Tenk senere på hvordan du kan trygge 9-åringen så barnet ikke blir bekymret for noe så trivielt som en spilleliste. 

Anonymkode: 18085...b23

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenk senere på hvordan du kan trygge 9-åringen så barnet ikke blir bekymret for noe så trivielt som en spilleliste. 

Denne synes jeg var litt unødvendig. For en 9-åring kan det være veldig viktig at de andre ikke vil synes musikken er teit. 

Jeg ville sett på ferdige musikklister. Da er det ikke han personlig som har valgt ut sangene. 

Vil legge til at jeg kan kjenne på samme stresset selv med spillelister. Jeg har musikere og svært musikkinteresserte venner. Jeg er sånn middels interessert. Men ellers er jeg faktisk lite engstelig for andre tanker om meg og jeg er velfungerende 😆

Anonymkode: c6ad2...65b

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 2/27/2022 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Tix og Hagle er stort her. 

Anonymkode: 2fcb7...d4c

Fredrikstad og Halden? ;) 

Anonymkode: b7d55...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...