AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Tenker på kortet med navn, vekt, datoer for vaksiner etc. Har din helsestasjon gitt deg kortet ferdig utfylt, eller har du måttet fylle det ut selv? Tenker da i all hovedsak på navn, adresse osv. Anonymkode: cbfa7...757
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Står bare navn og fødselsdato. Har aldri tatt meg tid til å fylle det ut, og ser egentlig ingen grunn til å gjøre det heller 😅 Han er snart 3 år. Anonymkode: cb8f2...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står bare navn og fødselsdato. Har aldri tatt meg tid til å fylle det ut, og ser egentlig ingen grunn til å gjøre det heller 😅 Han er snart 3 år. Anonymkode: cb8f2...d6d Og så er vaksiner selvfølgelig skrevet inn. Anonymkode: cb8f2...d6d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Alt står på helsenorge som jeg trenger å vite. Vekt og høyde brydde jeg meg ikke om. Anonymkode: 100ce...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå