Gå til innhold

Investere i silkelaken? Verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sengesett i silke og betalte litt over 2000 for det. Synes det er veldig behagelig og det samler ikke støv og midd som de vanlige sengetøyene gjør. Men kjøpte meg ikke laken. Er det forresten noen som har fått bedre hud etter å ha sovet i silke?

Anonymkode: 8d73b...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et silkeputetrekk for å se om det kan hjelpe på håret, kosta 450 kr på Iglow.  Håret mitt er like bustete som vanlig når jeg våkner så vet ikke. Kunne ikke tenkt med helt sett, blir for glatt. Vasker det på ullvask i maskin på 30 gr. 

Anonymkode: 18756...8cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har kjøpt et silkeputetrekk for å se om det kan hjelpe på håret, kosta 450 kr på Iglow.  Håret mitt er like bustete som vanlig når jeg våkner så vet ikke. Kunne ikke tenkt med helt sett, blir for glatt. Vasker det på ullvask i maskin på 30 gr. 

Det fra iGglow har bare 16 Momme. Jeg har det selv, men kjøpte hos MellyMoon sist og det er 22 Momme. Altså ikke like tynt. Jeg har isåfall ikke soverynker lenger. Og trenger ikke vaske sengetøyet like ofte da det ikke tiltrekker seg ting fra kroppen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det fra iGglow har bare 16 Momme. Jeg har det selv, men kjøpte hos MellyMoon sist og det er 22 Momme. Altså ikke like tynt. Jeg har isåfall ikke soverynker lenger. Og trenger ikke vaske sengetøyet like ofte da det ikke tiltrekker seg ting fra kroppen.

Vasker det ca 1 gang i uka. Tørker på kort tid om jeg henger det foran peisen.  Bruker mye fete kremer på natt, samt produkter i håret, svetter også en del. 

Skrevet

Veldig mange som har sagt at det er bra for håret og huden, men vet ikke selv da jeg aldri har prøvd det. Det jeg vet er at "vanlige" putetrekk har en tendens til at det samler seg bakterier lett, mens silketrekk har ikke dette problemet. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg har bare putetrekk fra MellyMoon, er kjempe fornøyd med det! Skulle gjerne hatt fullt sett, men synes det blir for dyrt🙈

Skrevet

Folk må lære å skille mellom et kjøp og en investering!

et laken vil selvfølgelig aldri være en investering. En investering er noe som er forventet å gi en større avkastning - for eksempel et boligkjøp. 

Anonymkode: 6d7a7...b29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fortrekker silkepysj fremfor sengetøy i silke. 

Anonymkode: 57368...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk må lære å skille mellom et kjøp og en investering!

et laken vil selvfølgelig aldri være en investering. En investering er noe som er forventet å gi en større avkastning - for eksempel et boligkjøp. 

Anonymkode: 6d7a7...b29

Jeg har tynt hår som knekker lett. For meg vil da et silkeputetrekk være en investering hvis det viser seg at det hjelper meg til å få lengre og friskere hår. Da har jeg investert 450 kr for å få lengre hår. Om det gir avkastning vet jeg ikke enda. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har tynt hår som knekker lett. For meg vil da et silkeputetrekk være en investering hvis det viser seg at det hjelper meg til å få lengre og friskere hår. Da har jeg investert 450 kr for å få lengre hår. Om det gir avkastning vet jeg ikke enda. 

Det trenger ikke å vaskes like ofte som vanlig sengetøy. Det er mer hygienisk også siden det ikke tiltrekker seg midd og støv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...