AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Pleier du å kjøpe sjampo på nettet? Er det trygt? Anonymkode: a0f21...2ec
jukkapalme Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Det finnes hundrevis av nettbutikker som selger shampoo, så klart det er trygt Ville ikke handlet på strawberrynet, men Kicks, Lyko, Vita, Bangerhead og feelunique er eksempler på trygge butikker. Like trygt å handle der som i fysisk butikk.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Det finnes hundrevis av nettbutikker som selger shampoo, så klart det er trygt Ville ikke handlet på strawberrynet, men Kicks, Lyko, Vita, Bangerhead og feelunique er eksempler på trygge butikker. Like trygt å handle der som i fysisk butikk. Er disse uten toll og moms og slikt? Hvorfor ikke strawberrynet? Mener å huske de var så populære da jeg var tenåring. Anonymkode: 52783...98b
jukkapalme Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er disse uten toll og moms og slikt? Hvorfor ikke strawberrynet? Mener å huske de var så populære da jeg var tenåring. Anonymkode: 52783...98b Er ikke toll på kosmetikk, kun moms. Bangerhead er en norsk nettbutikk og feelunique er VOEC-medlemmer, så ingen avgifter å betale når man handler der. Har handlet der flere ganger etter de nye importreglene, går raskt og problemfritt Strawberrynet har vært en del i media tidligere fordi de har solgt gamle/falske varer osv. Ja, de var veldig populære for 20-25 år siden, men da fantes det jo ikke like mange alternativer som i dag. Handlet der tidlig i 20-årene på tidlig 2000-tall, men har ikke handlet der på sikkert 20 år nå. Mulig det er bedre der nå, men jeg ville holdt meg unna. Finnes så mange butikker som er så mye bedre 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 Ja, kjøper aldri i butikk. Kjøper shampobar fra Lush Anonymkode: a8948...b5d
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 Kicks og Lyko er favorittene mine. 1
Hunter7 Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 Ja, har bestilt fra Hagelshop på nett siden 2009 Rask levering, stort utvalg, og stadig vekk gode rabattaksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå