n1507 Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Heisann Jeg lurer på hva som egentlig er forskjell på en master og en videreutdanning i sykepleie? Hva er best? Hva lønner seg? Håper på gode tilbakemeldinger!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Videreutdanning er det "grunnleggende" for å bli spesialsykepleier. Skal du ta en master må du skrive masteroppgave i tillegg, dvs videreutdanning + masteroppgave (ofte ett år ekstra). Mange kommuner/foretak betaler ikke lønn for mastergrad, så vil tro videreutdanning lønner seg best. Ville sjekket dette på aktuell arbeidsplass. Anonymkode: 20fb0...468
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 n1507 skrev (5 minutter siden): Heisann Jeg lurer på hva som egentlig er forskjell på en master og en videreutdanning i sykepleie? Hva er best? Hva lønner seg? Håper på gode tilbakemeldinger! det avhenger av hva slags type master og videreutd du mener., innen hva slags felt. Anonymkode: 196ed...b20
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Jeg ville tatt master. Jeg tipper det vil komme inn tillegg for master i tariffavtalen innen få år. I tillegg vil du jo lære mye av å skrive masteroppgave. Anonymkode: c13d2...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå