Gå til innhold

Han spiller alltid snappen på nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater spiller snappen alltid på nytt når jeg sender gan selfi og han er på jobbreise. Hvorfor? 

Anonymkode: 6b753...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vise det til andre? 

Anonymkode: b6071...8f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vise det til andre? 

Nei for han er alene da. 😬😄

Skrevet

Fordi han har lyst til å se på deg litt lenger, selvsagt. Snap er noe drit. Får jeg fine bilder, så screenshoter jeg. Hun gjør det samme. 

Anonymkode: 09ba0...3ec

• Liker 6
Skrevet

Kjekt at du spør oss som ikke aner fremfor det eneste mennesket i hele universet som kan svare.

Anonymkode: 5d55d...928

• Liker 8
Skrevet

Han vil vel se ekstra mye på deg da. 😄 Det er jo en god ting.

• Liker 4
Skrevet

Har selv opplevd flere gutter som spiller av snappen på nytt når jeg sender selfie eller speilbilde. Var en gang en fyr som sa at han syntes jeg så pen ut etter at han spilte av snappen på nytt. Det var da jeg skjønte at de fleste spiller det av på nytt fordi de liker det de ser. Gutter har en tendens til å sitte å se lenge på et bilde av noen de synes er attraktive, interessant osv. Hender noen ganger at de til og med lagrer bilder av deg gjennom insta, face, snap bare for å se på de senere. 

Så dette må du ta som noe positivt ☺️

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiller ofte av snapper på nytt hvis de er med lyd, f.eks at noen prater. Jeg har alltid telefonen på lydløs, så må spille den av på ny med lyd.

Anonymkode: 47d74...a00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg spiller ofte av snapper på nytt hvis de er med lyd, f.eks at noen prater. Jeg har alltid telefonen på lydløs, så må spille den av på ny med lyd.

Anonymkode: 47d74...a00

Ja, ser den. Dette er bilde snap og ikke video. Så det var igrunnen enda merkeligere, men tar det positivt;)

Skrevet

Gan selfi? Hva er det?

Anonymkode: fc2dc...872

• Liker 2
Skrevet

Kanskje for å kose med seg.. ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei for han er alene da. 😬😄

Har du på tidsbegrensning da? Han vil vel se litt mer på deg uten å ta screenshot. Slå av tidsbegrensning evt? 😛 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi Snapchat er noe dritt og om man ikke gjør noe med innstillingene selv, forsvinner bildet fra skjermen etter bare noen sekunder. Ofte før man har fått sett på det. Så det kan være veldig irriterende

Anonymkode: c3478...d16

• Liker 5
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (2 timer siden):

Har selv opplevd flere gutter som spiller av snappen på nytt når jeg sender selfie eller speilbilde. Var en gang en fyr som sa at han syntes jeg så pen ut etter at han spilte av snappen på nytt. Det var da jeg skjønte at de fleste spiller det av på nytt fordi de liker det de ser. Gutter har en tendens til å sitte å se lenge på et bilde av noen de synes er attraktive, interessant osv. Hender noen ganger at de til og med lagrer bilder av deg gjennom insta, face, snap bare for å se på de senere. 

Så dette må du ta som noe positivt ☺️

Dere er heldige dere som finner noe attraktivt overalt. ser bare attraktive mennesker maks et par ganger i året. 

Anonymkode: 4dcf8...f25

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du på tidsbegrensning da? Han vil vel se litt mer på deg uten å ta screenshot. Slå av tidsbegrensning evt? 😛 

Jeg har ingen tidsbegrensning 😉😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 11.29):

Fordi han har lyst til å se på deg litt lenger, selvsagt. Snap er noe drit. Får jeg fine bilder, så screenshoter jeg. Hun gjør det samme. 

Anonymkode: 09ba0...3ec

Ja ser den. Men jeg sendte den på morgenen forrige gang, et selfi bilde av meg. Da så han igjen på ny. Bare lurte på hvorfor han gjorde det. 😄

AnonymBruker
Skrevet

Nå gjorde en annen person det samme. Sendte et bilde av meg i treningstøy på morgenen. Må vel være en grunn for at de gjør det...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå gjorde en annen person det samme. Sendte et bilde av meg i treningstøy på morgenen. Må vel være en grunn for at de gjør det...

Ikke gjør deg så dum

Anonymkode: 8d5d7...bef

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han ville se den en gang til.

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør.

Anonymkode: f1ca6...2be

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte bilde av meg av meg selv i undertøyet, han spilte av snappen på nytt. Hvorfor gjorde han det? :sminkedokke:

Anonymkode: 8d5d7...bef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...