Gå til innhold

hva gjorde du når du ikke erfarte deg som en arbeidstaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg du kommer til et arbeidsmiljø som du ikke kjenner fra før. 

- du erfarer du blir kjeftet på

- du erfarer du blir snakket ned hele tiden

- du blir fryst vekk fra miljøet

Hva vil du si til arbeidstakere som erfarer baksider ved å være en arbeidstaker for en bedrift? Hva gjorde du når du ikke følte du kunne være trygg på arbeidsplassen?

Anonymkode: cdb26...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det endte med at jeg slutta pga. lederen (andre slutta både før og etter meg), men man bør alltid ta det til ledelsen høyere opp hvis ikke det blir løst med lederen selv. Mener å huske at den siste personen tok det videre. Alt dette skjedde over en kort tidsperiode. Men nå er det en annen som er leder der ☺️

Anonymkode: 949e8...939

AnonymBruker
Skrevet

Slike ting er det bare en løsning på. Søk ny jobb. Dårlig arbeidsmiljø blir sjelden bedre når ledelsen ikke gjør grep. Når ledelsen _er_ problemet er det bare å løpe. Det er noe av det mest negative man kan oppleve i jobb. 

Anonymkode: ed998...ab6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike ting er det bare en løsning på. Søk ny jobb. Dårlig arbeidsmiljø blir sjelden bedre når ledelsen ikke gjør grep. Når ledelsen _er_ problemet er det bare å løpe. Det er noe av det mest negative man kan oppleve i jobb. 

Anonymkode: ed998...ab6

ja, jeg sier meg enig i det. 

Skrevet

Røde flagg i arbeidslivet er på lik linje med røde flagg i forhold. Man må lære seg å se etter de, identifisere/gjenkjenne de, tolke/vurdere de og akseptere at man ikke kan endre folk og komme seg til h*****e unna før man er for involvert.

AnonymBruker
Skrevet

Sa i fra om hva jeg mente. Varslet videre og sluttet. 

Anonymkode: c13b9...cd5

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (20 minutter siden):

Røde flagg i arbeidslivet er på lik linje med røde flagg i forhold. Man må lære seg å se etter de, identifisere/gjenkjenne de, tolke/vurdere de og akseptere at man ikke kan endre folk og komme seg til h*****e unna før man er for involvert.

takk. dette vil jeg ta med meg i min prosess og vandring. 

jeg gjorde ikke grundig jobb kanskje. Men jeg vil jo jobbe. Nå søker jeg jobber. Og vet jeg skal flytte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

takk. dette vil jeg ta med meg i min prosess og vandring. 

jeg gjorde ikke grundig jobb kanskje. Men jeg vil jo jobbe. Nå søker jeg jobber. Og vet jeg skal flytte. 

Jeg er ikke kristen av meg og bønner er ikke helt min greie. Men disse ordene synes jeg er verdt å ta med seg:

Gi meg styrke til å akseptere det jeg ikke kan endre, mot til å endre det jeg kan, og visdom til å forstå forskjellen.

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (9 minutter siden):

Jeg er ikke kristen av meg og bønner er ikke helt min greie. Men disse ordene synes jeg er verdt å ta med seg:

Gi meg styrke til å akseptere det jeg ikke kan endre, mot til å endre det jeg kan, og visdom til å forstå forskjellen.

jeg tar med disse ordene i min vandring. 

Røde flaggene var overalt i alle forbindelsene jeg var i. Jeg har prøvd å flytte og flytte til steder for å finne svarene. Men allikevel siste arbeidsplass ble av den grusomme sorten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...