AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Jeg har god kontakt med min kjære familiemedlem som dessverre mistet sin far for en stund siden. Hun er født i Norge, men hun bor nå i Europa mesteparten av livet. Han skal nå begraves i hjemlandet og de (familien deres) må signere under enkelte papirer som har med dødsfallet av faren å gjøre. Så siden jeg er den eneste som bor i Norge og kan hjelpe, spør hun meg om jeg har mulighet til å gjenskaffe hennes fødselsattest, går det an? Hvilke andre papirer er det man evt trenger mtp slike ting, som hun kan ha bruk for? Om det blir kronglete at jeg ber om attesten, hvilke alternativer har vi her? Anonymkode: 37a2d...914
Belima Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 (endret) https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/fodsel-og-navnevalg/fodselsattest/ Denne burde vært i et annet forum enn dette. 🙃 Endret 27. februar 2022 av Belima rettet skrivefeil
Perelandra Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Belima skrev (På 27.2.2022 den 11.22): Denne burde vært i et annet forum enn dette. 🙃 Tråden er flyttet fra Vi som sørger til Forbruker, jus og økonomi. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå