AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Hva er det beste du vil si til en person erfarte smertefulle ting som barn. Det jeg ønsket aller mest da var at det kom et menneske som ville forstå meg - en voksen. Anonymkode: d5109...b2e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Mange opplever dumme ting som barn. Jeg vokste selv opp i et hjem med vold og drømte om at barnevernet skulle hente meg. I voksen alder har jeg gått litt i terapi og jobbet med å legge de vonde tingene bak meg. Jeg fokuserer på hva jeg ønsker å bringe inn i verden og hva jeg vil overføre til mine egne barn. Anonymkode: 65b04...2d6 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Si til deg selv at den voksne utgaven av deg ser barnet du engang var og hva du opplevde! Anonymkode: cbad4...16e 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Det er vondt at du ikke opplevde noen god barndom. Det sitter nok godt i kroppen å ikke oppleve den tryggheten, nærheten og kjærligheten du trengte. Så det du trenger er å gi deg selv trygghet, nærhet og kjærlighet. Det vil du ikke "finne" hos andre. Det er noe du må finne i deg selv. Ikke at det vil viske bort noe, men det går an å gjøre så du kan leve videre i en bedre framtid kanskje. Og det kan ta tid. Selv om det er kort eller lenge siden tar det tid. Det var de voksnes ansvar å gi deg det du trengte, det fikk du ikke, men nå som du er voksen kan du være den voksne du selv hadde trengt. Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem 💜 Anonymkode: f30ad...d83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå