Gå til innhold

Ingen mens, men negativ test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i går, har fortsatt ikke fått den i dag, men testen er negativ, ikke tegn til strek engang 🙈 jeg får jo håp, samtidig så begynner jeg å tenke at eggløsningen kan ha vært forsinket feks. Noen her som har fått veldig sen positiv test før? 

Anonymkode: 6986a...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningen kan ha vært forsinket. Har du tatt eggløsnings test så du vet?

Har du regelmessig sykluser?

Skrevet
Erosrose skrev (14 minutter siden):

Eggløsningen kan ha vært forsinket. Har du tatt eggløsnings test så du vet?

Har du regelmessig sykluser?

Nei fikk ikke gjort det denne gangen ☹️ Men har hatt stabil syklus ja. Får vente å se. Tenker jeg får ta meg en tur til legen evt hvis jeg ikke har fått mensen i løpet av en uke og testen fortsatt er negativ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei fikk ikke gjort det denne gangen ☹️ Men har hatt stabil syklus ja. Får vente å se. Tenker jeg får ta meg en tur til legen evt hvis jeg ikke har fått mensen i løpet av en uke og testen fortsatt er negativ 

Om du har stabil syklus så kan det hende du fortsatt har fått litt forsinket El. Du kan jo teste igjen 17 dpo og om den er negativ å ingen mens så er det noe kluss i syklusen

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Hva skal legen gjøre?

Anonymkode: d1c26...076

Skrevet
Erosrose skrev (3 timer siden):

Om du har stabil syklus så kan det hende du fortsatt har fått litt forsinket El. Du kan jo teste igjen 17 dpo og om den er negativ å ingen mens så er det noe kluss i syklusen

Ja spørs det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...