Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært frivillig singel i 8 år nå. Barna er nå større og mer selvstendige og jeg har mer å gi en eventuell partner, så vurderer å få kjæreste. 

Men, jeg husker jo alle utfordringene jeg hadde i mitt (veldig dårlige) forhold. Vi var ingen god match og det brøt meg skikkelig ned over tid. I tillegg leser jeg her inne og observerer venner som er i forhold og da frister det lite. 

Ønsker derfor flere solskinnshistorier fra dere som tross livets utfordringer finner mest støtte og glede i partnerens deres. Hva liker dere med samlivet og partneren deres og hva ville dere savnet med dette livet dersom dere ble alene? (Bortsett fra økonomiske fordeler og mer tid med barna)

Anonymkode: abdb2...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville savnet å dele hverdagen med samboeren min :)

Enkle ting som vi gjør sammen, alt fra måltid, handleturer, gåturer, kino, restaurant, hyttetur, se film/serier, kose/sex, ha noen som trøster med og lytter til meg, noen som jeg kan spørre om råd osv.

Han er veldig snill og omsorgsfull. Jeg hadde blitt veldig lei meg om det skulle bli slutt mellom oss. Jeg var singel frem til jeg var 30 år og har det uten tvil MYE bedre sammen med samboeren min enn alene 😁❤️

Anonymkode: 81e34...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...