Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg har fått fødeplass på ABC. Blir litt forvirret over info på hjemme siden

Er det sånn at man er på vanlig barselhotell etter fødsel på ABC? eller har de et eget tilbud? 

Det står på hjemmesiden at far kan komme på besøk mellom 16-20 pga corona? Er det alt?

Og stemmer det at søsken ikke kan komme? Blir veldig glad for svar :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På abc har de egne rom. Før korona var det familierom. Håper det blir endret tilbake til det når du skal føde der :)
Om du må på vanlig avdeling, så fikk man ihvertfall før sove på abc-rommene.

Skrevet

Vi var på barselhotellet etter fødsel på abc. Far fikk sove der. Dette var i fjor sommer. 

Anonymkode: 9dc11...d75

Skrevet

Hei ts! Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har et spørsmål til deg :) jeg har også søkt om fødeplass på abc, men ikke fått svar ennå. Kan jeg spørre når din termin er, og hvor lang tid det tok før du fikk svar?:)

Anonymkode: b85a7...804

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei ts! Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg har et spørsmål til deg :) jeg har også søkt om fødeplass på abc, men ikke fått svar ennå. Kan jeg spørre når din termin er, og hvor lang tid det tok før du fikk svar?:)

Hei 😊 

jeg er i uke 32- termin slutten av april. Søkte når jeg var i uke 15 tror jeg (husker ikke helt nøyaktig) og det var vel i oktober.. trodde jeg skulle få svar ganske raskt, men fikk ikke brev før etter jul 😊 ringte de en gang i desember, og da sa de at de hadde lenger svartid enn normalt pga covid osv. 

håper du får svar snart også 😊

Skrevet

Jeg fødte i august 2021 og da gikk vi rett over på familierommet på abc. Far fikk være der hele tiden, ingen restriksjoner for ham. Han fikk også bli med meg inn helt fra starten, måtte heldigvis ikke innom noe mottak alene. Så der har alt vært normalt, fordi de vet hvor viktig det er at kvinnen føler seg trygg, for å ha et godt fødselsforløp!

Anonymkode: eb31c...709

Skrevet

På abc har de egne barselrom i samme etasje som fødestuen. Så man bytter rom i samme etasje som man fødte. Har født 2 ganger på abc og kan anbefale det.

Anonymkode: f8f19...3c5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge du har fått brev om at de har mottatt søknaden er det bare å vente. De har et system på mottatte søknader, men er ganske lang behandlingstid.

Anonymkode: 7001f...49d

Skrevet
Vet88 skrev (6 timer siden):

Hei 😊 

jeg er i uke 32- termin slutten av april. Søkte når jeg var i uke 15 tror jeg (husker ikke helt nøyaktig) og det var vel i oktober.. trodde jeg skulle få svar ganske raskt, men fikk ikke brev før etter jul 😊 ringte de en gang i desember, og da sa de at de hadde lenger svartid enn normalt pga covid osv. 

håper du får svar snart også 😊

Tusen takk for svar! 💗 da får jeg bare smøre meg med tålmodighet 🥰 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så lenge du har fått brev om at de har mottatt søknaden er det bare å vente. De har et system på mottatte søknader, men er ganske lang behandlingstid.

Anonymkode: 7001f...49d

Takk for svar!💗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...