momo Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Lurer på om noen har noen bra hoteller og anbefalle i sentrum av Oslo, som ikke koster for mye. Jeg og mannen skal dit en helg, for og shoppe, gå på show og kose oss.
Pbrina Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Cochs pensjonat skal visste være billig. Har vært noen tråder om det her på KG tidligere, prøv å søke på det. Er du medlem i Coop får du hotelldeal over hele landet med 2 netter, 2 personer for prisen av 1 eller noe i den duren.
stinegull Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 hør med turistinformasjonen i Oslo www.visitoslo.com de har liste over dette,samt du kann bestille selv på nettsiden og få veldig bra tilbud
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor skal det på død og liv være så BILLIG hvis du og mannen virkelig vil ha en fin hovedstads-weekend?
Gjest Annen gjest Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Jeg synes gjesten over er frekk. Trådstarter ba om tips til billig overnatting. Det er kjempeusaklig å påstå at en vellykket Osloweekend er avhengig av et dyrt hotell!!! Kanskje de ikke hadde råd til dyrt hotell, kanskje de heller ville bruke pengene på fornøyelser, kanskje de bare ikke syntes det var så viktig???
Gjest tangloppe Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Jeg vet ikke hvordan det er _nå_ prismessig og slikt, men for noen år siden bodde jeg på hotell Anker. Rolig og fredelig plassert ved Akerselvas bredd og i gåavstand til ting og tang i byen.
Grooo Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 Vi bestilte to overnattinger i Oslo via et tilbud man får som Coop-medlem, fikk veldig bra pris på et bra hotell. Er du Coop-medlem så sjekk tilbudene der!
Mona Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 Anker er billig og fint, men litt lei beliggenhet kanskje. Men om du tropper opp på turistinformasjonen samme dag, får dere BILLIG hotell. Også ganske rimelig om du bestiller via dem på forhånd tror jeg.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #9 Skrevet 6. november 2005 I helgene er de fleste hotellene rimelige uansett pga dårlig belegg. Du får for eksempel bortimot suite på Noble House (i Kongensgate) til like over tusenlappen pr. natt, og det er ikke stort dyrere på Royal Christiania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå