AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Ja, som tittel sier 😳👶😊 Anonymkode: 6ebba...ed6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Jeg fikk bytte jordmor da riene ble mer intense på grunn av at den vi hadde var gravid og da kunne vi ikke skru på lystgassen. Var forøvrig jordmødrene selv som foreslo byttet. Anonymkode: 7854c...32d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Mtp jordmormangelen er det neppe lett å få til, med mindre grunnene er helt spesielle. Anonymkode: 41100...306
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Jeg burde ha gjort det, men skjønte det ikke før 4 måneder etterpå. Anonymkode: aa379...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det første gang, og vil være mer påpasselig denne gangen. Ble en kjip opplevelse med en jordmor som ikke ville høre på hva jeg sa uansett hvor mange ganger jeg sa det. Jeg sa at jeg kjente at jeg ikke fikk baby ut uansett hvor mye jeg pressa, gikk med pressrier i to timer før hun gikk med på å tilkalle lege. Endte i narkose. Hun var mer sånn «dette har mange andre gjort før deg, nå må du prøve å ta det med ro». Skal føde på samme sykehus denne runden, kommer hun inn i fødestua skal hun jaggu få lov til å snu i døra. Anonymkode: fa235...083 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det første gang, og vil være mer påpasselig denne gangen. Ble en kjip opplevelse med en jordmor som ikke ville høre på hva jeg sa uansett hvor mange ganger jeg sa det. Jeg sa at jeg kjente at jeg ikke fikk baby ut uansett hvor mye jeg pressa, gikk med pressrier i to timer før hun gikk med på å tilkalle lege. Endte i narkose. Hun var mer sånn «dette har mange andre gjort før deg, nå må du prøve å ta det med ro». Skal føde på samme sykehus denne runden, kommer hun inn i fødestua skal hun jaggu få lov til å snu i døra. Anonymkode: fa235...083 Oi, ikke greit! Er ikke det en time lenger enn hva som er innafor? Anonymkode: 2ad40...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå