AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #1 Skrevet 27. februar 2022 Heisann! Skal gjøre dette litt kort og vil bare ha noen råd for å kunne gjøre kjæresten min lykkelig og kanskje gi hun det lille ekstra jeg kanskje ikke ser? de soste ukene har hun blitt veldig fort sint på meg, gitt kommentarer som feks «jeg hater deg» «du ødelegger alt» «du gjør aldri noen ting» som selvfølgelig sårer… her om dagen gikk jeg ut på stuen etter å ha sovet ettter nattevakt, vi har fått en valp og jeg tråkka i tisset hans, da ble d slengt masse kommentarer til meg i tillegg blir kyssene kortere og klemmene kortere, blir virkelig lei meg av hele situasjonen her, for denne dama er alt. Prøver å spørre om noe er galt og blir aldri sint tilbake på henne. sexen også har dabbet av, hun som alltid avviser og bestemmer selv når d skal skje, noe jeg også synes er litt trist. sorry for #ittypittystakkarmeg innlegg!! trenger ikke medfølelse, bare råd Anonymkode: f8c1d...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Du må snakke med henne når hun er glad. Gi henne litt eksempler på når hun blir rasende på deg. Fortell at du legger merke til at klemmer og kysser blir det få av. Du må si at du ønsker å snakke om dette som voksne personer så dere kan ordne opp, eller slå opp om det er det hun vil. Ps: overskriften din er mangelfull, så når en moderator ser dette så blir tråden stengt. Anonymkode: fd2eb...e0b
Tøvftta Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Du må nok bare prøve å prate med hun om det. Synes du det er vanskelig, skriv ett brev. Kan hende hun går rundt og håper at du er tankeleser, som mange gjør. Blir fort dårlig stemning da. Men kommunikasjon er det beste.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Høres ut som min type. Han har hatt et sykdomsforløp som gjorde at sex dabbet av men når han var syk ville han bare bli frisk for å kunne være mere tilstede i forholdet. Nå er han frisk og vært det i over et år. Jeg er pen slank glad sjarmerende hjelpsom osv og alt det som han ønsker seg så er ikke det (VET det helt sikkert ) at jeg ikke lever opp til det HAN liker. Det jeg skulle skrive var at jeg høres ut som hun dama di og grunnen til at jeg er som henne er fordi min mann ikke vil noen ting og ikke virker som han vil redde forholdet etter alt vi har vært igjennom. Ikke sex på 2 år. Min type er utrolig dårlig på å kommunisere og jeg blir rasende !!! Han er urolig lat så jeg står for alt av husarbeid og søppel og post og ofte handlingen åsså…. Så at JEG oppfører meg sint , sur og at jeg pepprer han ned med alt det som DIN dame gjør mot deg….DET blir mer forstående spør du meg. Du høres ut som en type som er snill og forståelsesfull. Men på samme tid kan det være noe du har sakt som du selv ikke vet eller ikke husker ? Som hun har hengt seg helt opp i, men som hun ikke bare klarer å si rett ut. Du sier du ikke er sint på henne og du prøver bare å gjøre henne glad og fornøyd. Dette er bare en gjette lek spør du meg… hva plager henne ? Det er kun i hennes hode svaret ligger. Du er nødt å spørre flere ganger. Skrive brev som noen lenger opp kom med forslag om syntes jeg var en god ide for da må hun lese alt før hun kan svare. Istedefor at hun kanskje avbryter deg hvis du prøver å snakke ? hvordan alders gruppe er dere i ? Anonymkode: 17b1f...46f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #5 Skrevet 27. februar 2022 Kanskje hun er sjalu på hunde valpen ? Fikk hun mer oppmerksomhet før den kom? Hehe. Har vært borti folk som er så oppmerksomhetssøkende at de blir sjalu på babyer,barn og dyr 😆 Anonymkode: 17b1f...46f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Heisann! Skal gjøre dette litt kort og vil bare ha noen råd for å kunne gjøre kjæresten min lykkelig og kanskje gi hun det lille ekstra jeg kanskje ikke ser? de soste ukene har hun blitt veldig fort sint på meg, gitt kommentarer som feks «jeg hater deg» «du ødelegger alt» «du gjør aldri noen ting» som selvfølgelig sårer… her om dagen gikk jeg ut på stuen etter å ha sovet ettter nattevakt, vi har fått en valp og jeg tråkka i tisset hans, da ble d slengt masse kommentarer til meg i tillegg blir kyssene kortere og klemmene kortere, blir virkelig lei meg av hele situasjonen her, for denne dama er alt. Prøver å spørre om noe er galt og blir aldri sint tilbake på henne. sexen også har dabbet av, hun som alltid avviser og bestemmer selv når d skal skje, noe jeg også synes er litt trist. sorry for #ittypittystakkarmeg innlegg!! trenger ikke medfølelse, bare råd Anonymkode: f8c1d...1f4 Dette er ikke et forhold man skal bli værende i. Når noen sier at de hater deg så er den riktige reaksjonen å gå sin vei, gjøre det slutt. Den riktige reaksjonen er IKKE å forsøke å gjøre henne lykkelig. Høres ut som om hun har en personlighetsforstyrrelse. Man skal holde seg langt unna å få barn med en slik person. Tenk om hun begynner slik med forsvarsløse barn? Men for alt jeg vet er du kanskje vant med at voksne oppfører seg slik mot barn også, siden du ikke har gått ut døren og vekk fra en som holder på slik? Det er ikke riktig. Det er ikke sånn man skal snakke til mennesker. Man skal ikke finne seg i det. Om du tror det passer, så bør du lese om medavhengighet. Anonymkode: b23bd...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du må snakke med henne når hun er glad. Gi henne litt eksempler på når hun blir rasende på deg. Fortell at du legger merke til at klemmer og kysser blir det få av. Du må si at du ønsker å snakke om dette som voksne personer så dere kan ordne opp, eller slå opp om det er det hun vil. Ps: overskriften din er mangelfull, så når en moderator ser dette så blir tråden stengt. Anonymkode: fd2eb...e0b Tøvftta skrev (20 minutter siden): Du må nok bare prøve å prate med hun om det. Synes du det er vanskelig, skriv ett brev. Kan hende hun går rundt og håper at du er tankeleser, som mange gjør. Blir fort dårlig stemning da. Men kommunikasjon er det beste. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som min type. Han har hatt et sykdomsforløp som gjorde at sex dabbet av men når han var syk ville han bare bli frisk for å kunne være mere tilstede i forholdet. Nå er han frisk og vært det i over et år. Jeg er pen slank glad sjarmerende hjelpsom osv og alt det som han ønsker seg så er ikke det (VET det helt sikkert ) at jeg ikke lever opp til det HAN liker. Det jeg skulle skrive var at jeg høres ut som hun dama di og grunnen til at jeg er som henne er fordi min mann ikke vil noen ting og ikke virker som han vil redde forholdet etter alt vi har vært igjennom. Ikke sex på 2 år. Min type er utrolig dårlig på å kommunisere og jeg blir rasende !!! Han er urolig lat så jeg står for alt av husarbeid og søppel og post og ofte handlingen åsså…. Så at JEG oppfører meg sint , sur og at jeg pepprer han ned med alt det som DIN dame gjør mot deg….DET blir mer forstående spør du meg. Du høres ut som en type som er snill og forståelsesfull. Men på samme tid kan det være noe du har sakt som du selv ikke vet eller ikke husker ? Som hun har hengt seg helt opp i, men som hun ikke bare klarer å si rett ut. Du sier du ikke er sint på henne og du prøver bare å gjøre henne glad og fornøyd. Dette er bare en gjette lek spør du meg… hva plager henne ? Det er kun i hennes hode svaret ligger. Du er nødt å spørre flere ganger. Skrive brev som noen lenger opp kom med forslag om syntes jeg var en god ide for da må hun lese alt før hun kan svare. Istedefor at hun kanskje avbryter deg hvis du prøver å snakke ? hvordan alders gruppe er dere i ? Anonymkode: 17b1f...46f AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje hun er sjalu på hunde valpen ? Fikk hun mer oppmerksomhet før den kom? Hehe. Har vært borti folk som er så oppmerksomhetssøkende at de blir sjalu på babyer,barn og dyr 😆 Anonymkode: 17b1f...46f For noen svar! TS blir utsatt for mishandling, og så skal han forsøke å snakke med henne og dulle med henne og forstå seg ihjel på henne? Ville dere sagt det samme dersom det var en kvinne som ble snakket slik til av sin mann? Anonymkode: b23bd...4b1 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 Hei! Jeg som skrev innlegget her! Tror d ble misforståelse her… kjæresten min er ikke på noen måte slem, hun har mye som skjer i familien med en søster som er narkoman og mor slm er ustødig. Jeg er alltid her for henne og dropper alt jeg har i henda for å få henne opp! Tingen her er d at J føler at jeg ikke får noe tilbake for det jeg gir? Greit nok at jeg ikke er flink til å støvsuge eller moppe, men jeg bretter klær, rydder, lager mat, lufter slltid hunden om natta selvom jeg har tidlig vakt og lager frokost etter nattevakt. For jeg er fortsatt forelsket i henne, og mener at jeg vil fortsatt jobbe for å gi henne det lille ekstra hun fortjener. Men det jeg spør om i hovedsak, hva kan jeg gjøre for å kanskje blomstre litt mer hos henne? For det jeg fjør hittil hjelper ikke, jeg sover 3-4 timer i døgnet for å holde hunden fornøyd, hun fornøyd og jobbe ekstra for å kunne overraske ved lønn. Føler jeg behandler henne som ei prinsesse, for det er hun jeg virkelig vil skal bære barna våres til verden her og at hun også skal ha etternavnet mitt. Hun er verden min og hun har hatt d vanskelig, hva kan jeg gjøre Anonymkode: f8c1d...1f4
PITTY Skrevet 27. februar 2022 #9 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei! Jeg som skrev innlegget her! Tror d ble misforståelse her… kjæresten min er ikke på noen måte slem, hun har mye som skjer i familien med en søster som er narkoman og mor slm er ustødig. Jeg er alltid her for henne og dropper alt jeg har i henda for å få henne opp! Tingen her er d at J føler at jeg ikke får noe tilbake for det jeg gir? Greit nok at jeg ikke er flink til å støvsuge eller moppe, men jeg bretter klær, rydder, lager mat, lufter slltid hunden om natta selvom jeg har tidlig vakt og lager frokost etter nattevakt. For jeg er fortsatt forelsket i henne, og mener at jeg vil fortsatt jobbe for å gi henne det lille ekstra hun fortjener. Men det jeg spør om i hovedsak, hva kan jeg gjøre for å kanskje blomstre litt mer hos henne? For det jeg fjør hittil hjelper ikke, jeg sover 3-4 timer i døgnet for å holde hunden fornøyd, hun fornøyd og jobbe ekstra for å kunne overraske ved lønn. Føler jeg behandler henne som ei prinsesse, for det er hun jeg virkelig vil skal bære barna våres til verden her og at hun også skal ha etternavnet mitt. Hun er verden min og hun har hatt d vanskelig, hva kan jeg gjøre Anonymkode: f8c1d...1f4 Og for alt dette du gjør,(stå på pinne), så får du tilbake at hun hater deg? Jo, da synes jeg faktisk hun er slem. Kanskje det ikke blir bedre. Tenkt på det ? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #10 Skrevet 27. februar 2022 Legger til en ting til, jeg er alltid ledig på å fortelle hvor vakker hun er, gir klemmer og prøver å kysse, men blir kommentert på at J alltid målet til sex og at hun ikke orker det før «senere»? Vi hadde masse sex i starten også hsr hun fått endel vondt fordi hun synes den er stor (ikke for å si noe dumt i d hele tatt).. men hvorfor kommer den kommentaren nå? Siden vi hadde mye før? og hvorfor vil jeg alltid ha henne? Men ikke motsatt? Jeg blir aldri sur fir å bli avvist fordi jeg vil aldri presse henne til noenting, fordi jeg er på laget hennes og ikke imot henne, men savner å føle at hun vol ha meg Anonymkode: f8c1d...1f4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #11 Skrevet 27. februar 2022 PITTY skrev (5 minutter siden): Og for alt dette du gjør,(stå på pinne), så får du tilbake at hun hater deg? Jo, da synes jeg faktisk hun er slem. Kanskje det ikke blir bedre. Tenkt på det ? Akkurat. Anonymkode: b23bd...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): og hvorfor vil jeg alltid ha henne? Men ikke motsatt? Jeg blir aldri sur fir å bli avvist fordi jeg vil aldri presse henne til noenting, fordi jeg er på laget hennes og ikke imot henne, men savner å føle at hun vol ha meg Anonymkode: f8c1d...1f4 Jeg har allerede forsøkt å svare på dette. Men du vil jo ikke høre at hun er slem, enda hun er det. Du burde lese om medavhengighet. Anonymkode: b23bd...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #13 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror d ble misforståelse her… kjæresten min er ikke på noen måte slem... Anonymkode: f8c1d...1f4 Jo, det er hun. Anonymkode: a4105...bd9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #14 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Føler jeg behandler henne som ei prinsesse, for det er hun jeg virkelig vil skal bære barna våres til verden her og at hun også skal ha etternavnet mitt. Det er sterkt skadelig for barn å vokse opp under slike forhold. Anonymkode: b23bd...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #15 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi hadde masse sex i starten også hsr hun fått endel vondt fordi hun synes den er stor (ikke for å si noe dumt i d hele tatt).. men hvorfor kommer den kommentaren nå? Siden vi hadde mye før? Anonymkode: f8c1d...1f4 Fordi hun ikke lenger har lyst på deg. Anonymkode: a4105...bd9
PITTY Skrevet 27. februar 2022 #16 Skrevet 27. februar 2022 "den minste interesses makt." Tygg på det sitatet..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #17 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi hun ikke lenger har lyst på deg. Anonymkode: a4105...bd9 Ja, det må vel kunne kalles hell i uhell, at kvinner sjelden har lyst på menn uten ryggrad, menn de kan herse med. Hadde dette bare gått begge veier... Anonymkode: b23bd...4b1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #18 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det må vel kunne kalles hell i uhell, at kvinner sjelden har lyst på menn uten ryggrad, menn de kan herse med. Hadde dette bare gått begge veier... Anonymkode: b23bd...4b1 Hadde du svart det samme til ei dame med liknende problemstilling? At det var hell i uhell at mannen som jevnlig slenger dritt til henne også avviser seksuelt? Anonymkode: a4105...bd9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #19 Skrevet 27. februar 2022 Jeg føler dette er en trolletråd. Det tenkte jeg allerede før du begynte å si at pikken din er for stor attpåtil. Anonymkode: e1906...bbe
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #20 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du svart det samme til ei dame med liknende problemstilling? At det var hell i uhell at mannen som jevnlig slenger dritt til henne også avviser seksuelt? Anonymkode: a4105...bd9 Leste du ikke det innlegget du siterte? Jeg skrev at jeg skulle ønske det gikk begge veier. Dessverre er det altfor mange menn som tenner på kvinner uten ryggrad, kvinner som lar menn herse med de. Verden hadde vært et bedre sted om ingen, verken menn eller kvinner, tente på noen de ikke hadde respekt for. Da hadde vi ikke hatt voldtekter. Da hadde vi ikke hatt barn som vokste opp med vold. Anonymkode: b23bd...4b1
Anbefalte innlegg