Gå til innhold

Klikker av klikkelyd på nytt kjøleskap😣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt nytt kombiskap. Det skulle være så stillegående, og det er det egentlig også, men det har en utrolig irriterende klikkelyd som pågår nesten non stop! Jeg blir bare mer og mer gal av problemet! Jeg har en liten stue/kjøkken i et, og nå ikveld måtte jeg til slutt rømme til soverommet for å få fred😔 Andre som har opplevd dette, og blitt vant til lyden etter hvert?

Anonymkode: dbe00...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er 100% i vater? Mange rare lyder kan komme av at noe ikke er i vater 😅 

Anonymkode: cd3e1...3bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du sikker på at det er 100% i vater? Mange rare lyder kan komme av at noe ikke er i vater 😅 

Anonymkode: cd3e1...3bc

100% i vater er jeg ikke sikker på at det er, kan det være årsaken altså? Jeg betalte for full installasjon, og transportbyrået som kom med det, måtte skru på frembena for å få det til å se rett ut da det opprinnelig var fremoverlent. Men han/vi brukte bare øyesyn..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

100% i vater er jeg ikke sikker på at det er, kan det være årsaken altså? Jeg betalte for full installasjon, og transportbyrået som kom med det, måtte skru på frembena for å få det til å se rett ut da det opprinnelig var fremoverlent. Men han/vi brukte bare øyesyn..

Hvis dem ikke brukte vater når dem stillte kjøleskapet kan dem ikke viteom den faktisk står i vater

Anonymkode: 9204a...77d

Skrevet

Når kjøleskapet ikke står i vater over tid kan det bli problemer med det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dem ikke brukte vater når dem stillte kjøleskapet kan dem ikke viteom den faktisk står i vater

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når kjøleskapet ikke står i vater over tid kan det bli problemer med det

Takk for hjelp! Veldig merkelig at de som kjører ut disse skapene ikke kan dette! Skal sjekke det opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...