hilli Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Er det noen som vet om en god concealer på tube. Jeg har tidligere bruke YSL Radiant Touch og syns den er god, bortsett fra at den har kort levetid pga at det setter seg bakterier i kosten. Jeg skal bruke den under øynene så den trenger ikke ha veldig høy dekkevne, kan gjerne være lysreflekterende.
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 Vask kosten i zalo, og tørk godt, så slipper du lukta! Antibakteriell funker best, men vanlig zalo går også glimrende. Det gjør jeg, og får ikke vond lukt i kosten lenger. Jeg har ikke funnet noen under-øynene-concealer/highlighter som funker like bra, og som har rett farge for meg. Jeg brukte en stund Kanebo, men den synes jeg er litt for matt og dekkende. YSL i nr. 2 er best for meg.
Smørblomsten Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Helena Rubenstein fikk 'best i test' på en concealer i tube! Husker dessverre ikke navnet, men HR har vel ikke så mange i tube?
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Helena Rubenstein fikk 'best i test' på en concealer i tube! Husker dessverre ikke navnet, men HR har vel ikke så mange i tube? ← Magic Concealer. Jeg klarer meg ikke uten denne
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg bruker også YSL sin og er veldig fornøyd. Gjør som du fikk råd om lengre oppe her
Melon Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Magic Concealer. Jeg klarer meg ikke uten denne ← Det er neste concealer som jeg skal kjøpe Har tenkt på den ganske lenge nå. Visste ikke at den var "best i test" Nå bruker jeg Biotherm Forget It! concealer. Den er grei og dekker godt, men jeg følte at den begynte å gjøre huden under øyenene litt tørr etter hverdagsbruk og den har en tendens til å forsvinne på slutten av dagen (ca.10 timer etter bruk). Lilypie, forsvinner HR også?
hilli Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg var innom et parfymeri og testet HR sin, den virket bra. Nå som jeg ser at dere også liker den, i tillegg til at den fikk best i test skal jeg løpe og kjøpe. Det med å vaske kosten på YSL har jeg prøvd, og syns ikke den ble noe bedre, lukta kom fort tilbake. Samme hvor bra concealeren er så ønsker jeg ikke å smøre en slik bakteriebombe under øynene mine.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Det er neste concealer som jeg skal kjøpe Har tenkt på den ganske lenge nå. Visste ikke at den var "best i test" Nå bruker jeg Biotherm Forget It! concealer. Den er grei og dekker godt, men jeg følte at den begynte å gjøre huden under øyenene litt tørr etter hverdagsbruk og den har en tendens til å forsvinne på slutten av dagen (ca.10 timer etter bruk). Lilypie, forsvinner HR også? ← Synes denne holder seg veldig godt på. Jeg bruker den under og rundt øynene og i nesevingene. Fargen nr 2 medium er gultonet og skulle passe de fleste. Tuben er veldig drøy.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #9 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Lilypie Det er kun tillatt å poste Kvinneguidens egne smilefjes. Regler Orakel - moderator Endret 29. oktober 2005 av orakel
Melon Skrevet 28. oktober 2005 #10 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Lilypie ← Det var meg. Endret 29. oktober 2005 av orakel
Amalthea Skrevet 28. oktober 2005 #11 Skrevet 28. oktober 2005 La forresten merke til at SN har HR Magic concealer i medium nå. Men prisen er kanskje ikke så langt unna parfymeri-pris uansett.
Totalya Skrevet 28. oktober 2005 #12 Skrevet 28. oktober 2005 Body Shop sin er ok, synes iallefall den er lysreflekterende. "Lipgloss" kost i hylse, så den får du helt rein om du vasker den.
hilli Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2005 Nå bruker jeg Biotherm Forget It! concealer. Den er grei og dekker godt, men jeg følte at den begynte å gjøre huden under øyenene litt tørr etter hverdagsbruk og den har en tendens til å forsvinne på slutten av dagen (ca.10 timer etter bruk). Lilypie, forsvinner HR også? ← Er ikke Forget it! en kvisekrem? Kanskje ikke så rart at den tørker ut huden.... Var forresten inne på SN, men der hadde de ikke HR i nr.1 som jeg må ha så da må jeg nok i parfymeriet.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #14 Skrevet 29. oktober 2005 Den koster jo bare 215,- i parfymeri også, og den varer en evighet. Mye mer for pengene enn disse pennene og minst like bra!
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #15 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Lilypie ← Jøss! Takk Endret 29. oktober 2005 av orakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå