AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Jeg nå samle sammen attester til en ny jobb for å få bedre lønn. Jobben har jeg altså fått, jeg trenger bare å viste til arbeidserfaring. Jeg har de siste 3 årene jobba en del freelance, dog ikke fulltid. Kan jeg skrive en slags attest på meg selv? Og må jeg da oppgi hvor mye jeg har jobba? Det er jo mange forskjellig jeg har jobba for men oppdraga er som regel ikke så lange. Har jo andre arbeidsforhold også jeg skal legge ved, men de strekker seg ikke over så lang tid. Jeg er ny på det her, så ikke skyt meg om jeg spør dumt nå. Takker for hjelp ☺️ Anonymkode: c11c2...368
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Har du arbeidet å vise til, ex artikler eller annet du har gjort? Har du referanser på godt utført arbeide? Jeg ville skrevet "jobbet freelance" og vist til hvem jeg har hatt som kunder, og evt vise til hva jeg har bidratt med. Anonymkode: bca65...62f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du arbeidet å vise til, ex artikler eller annet du har gjort? Har du referanser på godt utført arbeide? Jeg ville skrevet "jobbet freelance" og vist til hvem jeg har hatt som kunder, og evt vise til hva jeg har bidratt med. Anonymkode: bca65...62f Jeg har ikke akkurat noen "bevis" på arbeidet mitt for utenom fakturaene jeg har sendt liksom. Men dette er innen et helt annet fag enn det jeg søker jobb i. Men de trengte å vite hvor mye arbeidserfaring jeg hadde for at jeg kan få mer lønn. Anonymkode: c11c2...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå