Gå til innhold

Hurtigruta dropper hasjplantene

Anbefalte innlegg

Gjest idefix med båndet på slep
Skrevet

Neida :ler:

Men Hurtigruta hadde noen plastplanter som viste seg å være kopier av Cannabis-planten, dvs. hamp, og har nå droppet dem iom. at man kan bli påvirket til å løpe av båten for å skaffe seg bønne. I en fart.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/27/447650.html

Det viser seg forøvrig at firmaet som skaffet plantene har solgt millioner av dem - jeg lurer på hva gateprisen ligger på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en bilferge og ikke hurtigruta som hadde disse plantene.

Skrevet

Samme rederi.

Ja, hadde man fyra opp et par av de der, så spørs det om eimen fra brent plast ikke hadde fått en til å se litt av hvert.

Skrevet
Samme rederi.

Ja, hadde man fyra opp et par av de der, så spørs det om eimen fra brent plast ikke hadde fått en til å se litt av hvert.

Ja OVDS eier forsåvidt halvparten av hurtigrutene også.

For oss båtfolk langs kysten er sånt viktig hvis det virker som jeg sitter og spikker febrilsk her.

Plantene så jo veldig ekte ut da :ler:

Skrevet

Leste det der i går.

Jeg har aldri vært videre avhengig av rusmidler da, så mulig jeg ikke klarer å sette meg helt inn i det - men er de ikke da en smule lettpåvirkelige...? :klø:

Skrevet
Leste det der i går.

Jeg har aldri vært videre avhengig av rusmidler da, så mulig jeg ikke klarer å sette meg helt inn i det - men er de ikke da en smule lettpåvirkelige...? :klø:

Mulig det ja..På den andre siden så frmsto jo de plastplantene som veldig stoore og grønne og fine.

Når vi tenker på f.eks reklamens makt så er det kanskje ikke så rart?

Jeg får iallefall lyst på Brad Pitt når jeg ser figth club :sjarmor:

Husker forresten at jeg fikk sånt armbånd og øredobber i sydengave fra en venninne når jeg var 8 år gammel. "De var jo så fine", hehe. Oppdaget det selvsagt siden og fikk meg en god latter siden jeg gikk med dem i mange år. Tro om jeg er skyld i noen sprekker jeg også?

Gjest jøsses
Skrevet

tar dette med en klype salt. Er vel noen som vil ha sagt noe da. man får da ikke abstinenser av plastplanter.

Hva skal en alkoholiker si da? MAN DISKUTERER POLPRISER/SVENSKEHANDEL HVER DAG I MEDIA. jØSS, NÅ MÅ JEG PÅ POLET?

eller pillemisbrukere+ kan ikke gå forbi at apotek? det vises piller på tv hver dag. Nå må jeg ut å ruse meg?

En eks røyker da...uhu...tobakk i butikken...fjern det eller så begynner jeg å røyke igjen...

Tar hele historien med et smil.

ha en flott helg alle sammen. med eller uten rus. jeg tar et glass brus...

Skrevet
Jeg har aldri vært videre avhengig av rusmidler da, så mulig jeg ikke klarer å sette meg helt inn i det

Nå ja, du har jo meninger som tilsier at du har røyka både det ene og det andre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...