Gå til innhold

Parterapi eller skal vi gå fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det veldig fint i samlivet utenom en ting som dessverre ødelegger samlivet....Jeg har tålt dette en god stund nå men nå kan jeg ikke holde ut lenger. 

Men når det kommer til TV Og film er vi på forskjellige planeter og dette er et så stort problem at jeg vurderer parterapi evt at vi går til hvert vårt da dette skaper daglig krangling...og diskusjoner!!!

Jeg vil se på nyheter/ drama serier/ kjente programmer som farmen osv mens min andre halvdel kan sitte timesvis og se på disney 😮 Det er rett og slett for barnslig.. jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette! Måtte bare få ut litt frustrasjon 😮

Anonymkode: 45b41...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha herregud.... hvor gamle er dere? Og hva har dere til felles?

Anonymkode: ecbc2...cc5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahahaha herregud.... hvor gamle er dere? Og hva har dere til felles?

Anonymkode: ecbc2...cc5

Vi har mye tilfelles utenom disney. Det passer seg ikke for voksne mennesker. 

Skrevet

Skal dere gå fra hverandre fordi dere har forskjellig smak på filmer...? Løsningen på dette problemet er nok ganske enkelt: dere må se hver for dere. Noen ganger må man ofre litt for hverandre, som betyr at han må ha tålmodighet og se en serie sammen med deg som du liker, og det samme må du gjøre til han. 

Men å kaste bort forholdet på grunn av det er ganske brutalt...

• Liker 1
Skrevet

Vi har fullstendig ulik smak. Og har likevel vært lykkelig gift i 15 år.

Man trenger da ikke å sitte å se på skjermen i timesvis sammen hver kveld for å ha et godt forhold?

Vi har funnet noen serier vi kan se sammen, som vi sparer til typisk fredags kveld. Ellers lever vi fint med å spise en god middag sammen, snakke en stund, og så se på noe hver for oss. Eller gjøre noe helt annet, som gå en tur, dra på besøk, ta et glass på byen.. 

Anonymkode: 730cc...461

Skrevet
Sommer2062 skrev (17 timer siden):

Vi har mye tilfelles utenom disney. Det passer seg ikke for voksne mennesker. 

Disney er laget like mye for voksne som for barn. Det er jo kjempekoselig å se på! Men det må da uansett gå ann å finne en mellomting mellom farmen og Disneyfilmer som dere kan se på sammen. Man MÅ ikke like alt det samme for å fungere sammen.

Anonymkode: 288bc...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...