Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #1 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg skal ta EL test for første gang. Jeg har skjønt at morgenurinen ikke er den ideelle å bruke, men hvor lenge etter sist jeg tisset bør jeg vente før jeg tar testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anca Skrevet 27. oktober 2005 #2 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg tok EL test etter jobb på ettermiddagen/kvelden. Har hørt at det er best å ta det om kvelden, mulig at det er feil. Det passet bare best for meg å gjøre det sånn. Den skal jo tas til nogenlunde samme tid alle dagene man tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #3 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hm... hvor mange dager skal jeg teste da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. oktober 2005 #4 Del Skrevet 27. oktober 2005 Frem til du har fått positivt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anca Skrevet 27. oktober 2005 #5 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kommer litt ann på hvor mange dagers syklus du normalt har. Jeg har 28 dagers syklus og jeg startet testingen på dag 12.(1.mens dag er dag 1). Dag 12 fikk jeg ikke noe utslag, dag 13 fikk jeg svakt utslag og til slutt dag 14 fikk jeg positiv test. Da skal det i følge testen jeg tok være 24-36 timer til selve EL finner sted. Det var med en oversikt over når man skal starte testingen sammen med testpinnene jeg kjøpte. Hvis du ikke har en slik oversikt er det mange steder på nettet som har slike oversikter(husker ikke i farten nå hvor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 27. oktober 2005 #6 Del Skrevet 27. oktober 2005 Litt avhengig av hvilken test du bruker kan du teste på morgen-urin uten problem. F.eks clearblue digital EL-test. der står det t.o.m i bruksanvisningen at mange foretrekker det. De sier vel at du ikke skal ha hatt vannlatning 4 timer før testen tas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majte Skrevet 28. oktober 2005 #7 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg har akkurat kjøpt clearblue digital eggløsningstester og har fått med meg at man skal teste på dag 10, hvis ikke før men at det helst må være på kvelden, men samme tid hver dag men kan man ikke om morgenen er det ikke krise liksom.. Jeg begynner testing på dag 10 jeg og mellom klokka 18 - 20 i allefall, det er det jeg har fått vite på et mammaforum, hvor mange tester har du da? Det spiller jo en litt stor rolle det og så du ikke bruker de opp mener jeg, før du er på selve el dagen, eller dagen før. Jeg har kjøpt 7 så derfor beregner jeg en hver dag fra dag 10 i syklusen min på 28 dager.. Men masse lykke til skal du ha, det sies at disse testene gjør at vi får en bedre sjanse, for håpe det for din del da Endret 28. oktober 2005 av Majte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå