AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #41 Del Skrevet 7. mars 2022 Nå må dere gi dere. Hvis dere innerst inne tror det er bare gøy og påstå ting som ikke er sant så bør dere jammen meg ikke håpe på at krigen brer seg. Ikke vær så negative og ikke skriv så mye skremselsproganda. For en som meg som er født på 90 tallet og som har opplevd og flykte fra eget hjem og alt jeg eier. Så har dere Luse peiling på følelsen av og miste alt. Dere vet ikke hvor brutalt det er og opplevde krig. Og se at sidemannen sulter eller et barn blir funnet liggende død i gata. Skjerp dere. Håp heller på at det gir seg. EU er ikke så dumme uansett. De har satt av sanksjoner for og stoppe Russland men de går ikke et snev lenger ved og risikere at hele vesten blir innlandet i krig. Det er interesseløst for dem. Det er bare og håpe på at Putin blir styrtet av sin egen regjering eller noen i hans innerste krets går imot han ved et attentatforsøk. Ikke lek med ilden.. Da kommer den til dere. Anonymkode: 4d280...657 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. mars 2022 #42 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nå må dere gi dere. Hvis dere innerst inne tror det er bare gøy og påstå ting som ikke er sant så bør dere jammen meg ikke håpe på at krigen brer seg. Ikke vær så negative og ikke skriv så mye skremselsproganda. For en som meg som er født på 90 tallet og som har opplevd og flykte fra eget hjem og alt jeg eier. Så har dere Luse peiling på følelsen av og miste alt. Dere vet ikke hvor brutalt det er og opplevde krig. Og se at sidemannen sulter eller et barn blir funnet liggende død i gata. Skjerp dere. Håp heller på at det gir seg. EU er ikke så dumme uansett. De har satt av sanksjoner for og stoppe Russland men de går ikke et snev lenger ved og risikere at hele vesten blir innlandet i krig. Det er interesseløst for dem. Det er bare og håpe på at Putin blir styrtet av sin egen regjering eller noen i hans innerste krets går imot han ved et attentatforsøk. Ikke lek med ilden.. Da kommer den til dere. Anonymkode: 4d280...657 ikke være naiv heller. Det er like farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 7. mars 2022 #43 Del Skrevet 7. mars 2022 Det blir Russlands/Sovjets fall nr 2. Blir som da Berlinmuren fallt og Sovjet kollapset i 1991. De må begynne på nytt igjen. Håper det blir bedre denne gangen med demokrati og ikke korrupsjon. Samt at det ikke dukker opp en ny Putin/diktator som stenger landet mot omverdenen og bringer landet ilbake til Sovjettiden. For folket hadde det ikke videre bra i Sovjetunionen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #44 Del Skrevet 7. mars 2022 Det blir ganske kaotiske tilstander, flere land blander seg inn og det begynner å bli ordentlig krisestemning. Så dør Putin av hjerteinfarkt på jobb. Det hele ender med ganske tåkete situasjoner der flere prøver å få kontroll og tjene på situasjonen. Anonymkode: 2d5f2...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #45 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg har lagt kort i kveld. Ser i kortene at det vil bli bygget en ny mur igjennom steder i Europa. Sånn som Berlin-muren. Anonymkode: 8a9fd...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 8. mars 2022 #46 Del Skrevet 8. mars 2022 endelig fant jeg pendelen min og spurte den om krigen mellom russland og ukraina. selv om en pendel ikke vet svaret på alt, eller altså man kan ikke bare spørre og forvente at det alltid er rett, (tipping, lotto osv) så kan man likevel håpe, da. så jeg spurte: vil russland klare å ta over ukraina - ja vil russland angripe norge militært - nei vil russland og ukraina komme til enighet - nei vil nato involvere seg militært - nei vil russland angripe andre land militært - nei vil det utløses atomvåpen i forbindelse med denne konflikten - nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #47 Del Skrevet 8. mars 2022 Natta1980 skrev (3 timer siden): endelig fant jeg pendelen min og spurte den om krigen mellom russland og ukraina. selv om en pendel ikke vet svaret på alt, eller altså man kan ikke bare spørre og forvente at det alltid er rett, (tipping, lotto osv) så kan man likevel håpe, da. så jeg spurte: vil russland klare å ta over ukraina - ja vil russland angripe norge militært - nei vil russland og ukraina komme til enighet - nei vil nato involvere seg militært - nei vil russland angripe andre land militært - nei vil det utløses atomvåpen i forbindelse med denne konflikten - nei Kan du vise til tilfeller hvor du har truffet riktig med pendelen? Interessant Anonymkode: 6bee7...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #48 Del Skrevet 8. mars 2022 Natta1980 skrev (3 timer siden): endelig fant jeg pendelen min og spurte den om krigen mellom russland og ukraina. selv om en pendel ikke vet svaret på alt, eller altså man kan ikke bare spørre og forvente at det alltid er rett, (tipping, lotto osv) så kan man likevel håpe, da. så jeg spurte: vil russland klare å ta over ukraina - ja vil russland angripe norge militært - nei vil russland og ukraina komme til enighet - nei vil nato involvere seg militært - nei vil russland angripe andre land militært - nei vil det utløses atomvåpen i forbindelse med denne konflikten - nei Kan du spørre om boligprisene i Norge vil falle? Bør vi selge tidligst mulig? Vi skal selge hus og har allerede kjøpt nytt som står ferdig i desember. Anonymkode: 6bee7...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 9. mars 2022 #49 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan du spørre om boligprisene i Norge vil falle? Bør vi selge tidligst mulig? Vi skal selge hus og har allerede kjøpt nytt som står ferdig i desember. Anonymkode: 6bee7...b06 pendelen sier nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #50 Del Skrevet 9. mars 2022 Natta1980 skrev (1 time siden): pendelen sier nei Takk! Har pendelen truffet riktig på ting som har skjedd? Anonymkode: 6bee7...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 9. mars 2022 #51 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Har pendelen truffet riktig på ting som har skjedd? Anonymkode: 6bee7...b06 ja, den har ofte det. men den tar også feil. altså den kan jo ikke vite fremtidige lottotall eller navnet på den man blir å gifte seg med 😄 men jeg bruker den mest til å sjekke ut alternative ting, vitaminer, matvarer ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #52 Del Skrevet 9. mars 2022 On 3/7/2022 at 7:06 AM, tussi84 said: hvis de ikke tåler det så bør de ikke gå inn på en sånn type tråd hvor overskriften er: Er det noen som kan se hvordan det kommer til å gå med krigen? Hvis man ser dårlige ting eller tror dårlige ting så er det beste å være ærlig Det er bare tull, og hadde du virkelig vært "klarsynt" hadde du sannsynligvis vært av samme oppfatning, med mindre du er en drittsekk som liker å skremme folk. Går du rundt og forteller folk når de skal dø også? Ingen kan skråsikkert spå fremtiden, ingenting er forutbestemt, og alt kan alltid endre seg, så da er det best å holde kjeft og heller prøve å gjøre verden til et bedre sted den lille tiden man er her. Anonymkode: bdce1...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 9. mars 2022 #53 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare tull, og hadde du virkelig vært "klarsynt" hadde du sannsynligvis vært av samme oppfatning, med mindre du er en drittsekk som liker å skremme folk. Går du rundt og forteller folk når de skal dø også? Ingen kan skråsikkert spå fremtiden, ingenting er forutbestemt, og alt kan alltid endre seg, så da er det best å holde kjeft og heller prøve å gjøre verden til et bedre sted den lille tiden man er her. Anonymkode: bdce1...631 så klart jeg ikke går rundt og sier til folk at de skal dø, da og da. Det er ikke lov, og det kan skremme. i tillegg kan jeg ta feil. Jeg tok derimot ikke feil når det gjaldt årstallet som Mormoren min, og bestefaren min døde. Og du har rett i en ting. Ingen spådommer 100 prosent sikre. Selv ikke de beste i verden er 100 prosent treff sikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 9. mars 2022 #54 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) tussi84 skrev (1 time siden): så klart jeg ikke går rundt og sier til folk at de skal dø, da og da. Det er ikke lov, og det kan skremme. i tillegg kan jeg ta feil. Jeg tok derimot ikke feil når det gjaldt årstallet som Mormoren min, og bestefaren min døde. Og du har rett i en ting. Ingen spådommer 100 prosent sikre. Selv ikke de beste i verden er 100 prosent treff sikre. Du har jo indirekte sagt at vi kommer til å dø snart. Da har du trosset «regelen» du liksom skal ha forholdt deg til med alle andre, i tidligere tilfeller. Useriøst. Forresten: Tror heldigvis ikke at du har tippet riktig. Vet om andre som har spådd meg før ved flere anledninger, som har truffet helt riktig, som har sett noe annet enn deg. Endret 9. mars 2022 av Blomsterkaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #55 Del Skrevet 11. mars 2022 Blomsterkaret skrev (På 3/9/2022 den 23.31): Du har jo indirekte sagt at vi kommer til å dø snart. Da har du trosset «regelen» du liksom skal ha forholdt deg til med alle andre, i tidligere tilfeller. Useriøst. Forresten: Tror heldigvis ikke at du har tippet riktig. Vet om andre som har spådd meg før ved flere anledninger, som har truffet helt riktig, som har sett noe annet enn deg. Den brukeren virker ihvertfall ikke klarsynt når h*n diskuterer krigen på forumet der. Anonymkode: 8a36a...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 11. mars 2022 #56 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Huff jeg er livredd etter å ha lest dette må bare be til Gud så ofte som mulig. Endret 11. mars 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #57 Del Skrevet 11. mars 2022 Så en video i natt av en synsk dame som mener at Putin er klonet tre ganger og at den ekte Putin befinner seg et sted i Europa. Den Putin som er i Russland nå kunne ifølge henne også vært en reptil. Så hvem faen vet med denne krigen, alt kan tydeligvis skje 😂 Anonymkode: f192d...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #58 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så en video i natt av en synsk dame som mener at Putin er klonet tre ganger og at den ekte Putin befinner seg et sted i Europa. Den Putin som er i Russland nå kunne ifølge henne også vært en reptil. Så hvem faen vet med denne krigen, alt kan tydeligvis skje 😂 Anonymkode: f192d...660 Ja men du, han ser jo faktisk veldig annerledes ut enn han gjorde før. Prøv å google hvordan han så ut i år 2000. Han så eldre ut! Tenkte kanskje han har tatt botox de siste åra, men han har ikke sånn typisk botox-fjes. Anonymkode: f1a91...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #59 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg la inn Putins fødselsdata på astro.com og fikk en gratis sneak-peak på horoskopet for Putin i månedene fremover, og han får et trøblete år i hvert fall. Men virker som noe snur i desember 2022. Til hva, vet jeg ikke, for det går ikke frem. Men fremherskende fra mars til desember er: "A current challenge" - Beginning of March 2022 until mid-December 2022 - During this time your opportunities may be curtailed and your freedom of action may be quite limited. Restrictions seem to come from nowhere, and you may have to work very hard just to maintain your accustomed level, let alone improve it. This period can be quite unfavorable financially, especially if you have not been very careful in recent years. However, in about seven years anything you have clung to will be tested again and will cause far more trouble than it does now. In other words, if something isn't working now, let it go! "A monastic conciousness" - Mid-March 2022 until end of December 2022 - At this time you will reach a new understanding of your own being and the world around you. In recent years you have probably been through periods of great doubt, uncertainty and confusion. Although those periods were painful they have contributed to your new view of the world. "Treading water" - Mid-March 2022 until end of December 2022: In this extremely important period of your life, you must pay very close attention to what you are doing, because you are beginning a new phase of activity that will have important consequences in the years to come. "Warmth and generousity" - End of May 2022 until mid-January 2023: This influence makes you feel quite good, optimistic and positive about life in general. You have strong feelings of warmth and generosity toward others, particularly friends and those whom you encounter on a day-to-day basis. You feel that you would like to protect and care for everyone you meet. Burde kanskje sjekke Zelenskys horoskop også. Anonymkode: 27bc1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #60 Del Skrevet 11. mars 2022 Zelenskys stjernekonstellasjoner i månedene fremover er bedre enn Putins i hvert fall. Artig forresten at Zelensky er vannmann med ascendenten i Tvillingene og månen i Løven. Ikke rart han er en utadvent person. (Putin er vekt, med ascendent i Skorpionen og månen i Tvillingene.) Punktene nedenfor snakker for seg, egentlig. Jeg klipper inn denne: "Ethical standards": Beginning of May 2022 until beginning of January 2023: This influence creates an easy flow of energy that enables you to act much more effectively than usual and to take initiatives that demand foresight, careful planning and considerable self-confidence. Almost any initiative that you take now will work out as you want it to. It is a good time to start any enterprise. Your actions are governed by a strong sense of integrity. You may be ambitious during this time, but you feel that it is very important to achieve your goals correctly and in accordance with ethical standards. Others will recognize your integrity, which will increase their confidence in you. Anonymkode: 27bc1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå