Gå til innhold

Noen som klarer å se hvordan det kommer til å gå med krigen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Krigen vil økes og flere vil blande seg. Den vil spre seg til Amerika når de blir delaktig med våpen og annet militære.

Nord korea og syria vil stå på russlands side og bli med. Det blir en 3. verdenskrig som ingen aldri før har sett maken til. Det blir krig og rabalter og tomme butikkhyller i hele europa, inkludert norge.

Anonymkode: 896e3...f60

Høres dystert ut, men : tomme butikkhyller som et stort problem? Da betyr det vel at ikke alle har blitt utslettet av atomvåpen 

Anonymkode: 0c8ce...9e4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/28/2022 at 4:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg er redd for at det om ikke lenge blir sluppet en atombombe i Norge.

Anonymkode: c14db...52c

Det er ingen grunn til at noen skulle komme på å slippe en atombombe i Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si jeg blir veldig fascinert av tarotkort. Se på kortene hun her legger ut om krigen, og hvordan det stemmer

Anonymkode: 8a36a...534

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kort, du liksom. For noe vås! Mye gærne folk på dette forumet. Trenger ikke krystallkule for å skjønne det. 

Anonymkode: 08f13...ce5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kort, du liksom. For noe vås! Mye gærne folk på dette forumet. Trenger ikke krystallkule for å skjønne det. 

Det er litt søtt da. Ser for meg et par 12 år gamle jenter som skremmer seg selv med et ouijabrett under et teppe :fnise:

..men så blir det litt mindre søtt når man innser at dette er voksne personer som i varierende grad av alvorlighet faktisk tror at magi er virkelig..

Anonymkode: 17225...03b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lagt kort. Ser i kortene at det skal bli værre før det blir bedre.

Anonymkode: 8a9fd...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du må skille mellom ekte tarotkort og folk som påstår ting ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke lagt kort, men er litt intuitiv. Jeg tror både pandemien og krigen er en test for menneskeheten og vår sjebne. Jeg tror noen (Gud, Allah, aliens, universet...) vil stoppe 3. verdenskrig med atomkrig og menneskeutslettelse. Utelukker ikke helt at pandemien er en måte å utslette farlige ledere på en naturlig måte. Ingen kan klandres for deres død, da den er naturlig. Ingen har skutt noen eller sprengt noen i fillebiter. Det skulle likevel heller ikke forundre meg om noen i innerste sirkel til Putin (gjerne en mulvarp) tok seg av ham og kanskje noen andre. Tiden vil vise.

Anonymkode: 9df34...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er litt søtt da. Ser for meg et par 12 år gamle jenter som skremmer seg selv med et ouijabrett under et teppe :fnise:

..men så blir det litt mindre søtt når man innser at dette er voksne personer som i varierende grad av alvorlighet faktisk tror at magi er virkelig..

Anonymkode: 17225...03b

Synes det er så hyggelig med folk som må komme med nedsettende kommentarer om noen som har et annet syn på ting enn dem selv jeg. Er ikke så veldig søtt det heller😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er så hyggelig med folk som må komme med nedsettende kommentarer om noen som har et annet syn på ting enn dem selv jeg. Er ikke så veldig søtt det heller😊

En ting til, nå var heller ikke målet med tråden at noe skulle være så veldig søtt heller😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene jeg får opp er skrikende barn som skriker av fortvilelse. Barna er ikke bare redde men også veldig sultne. Hele Verden sliter med matmangel. Det er vanskelig å få dyrket noe. Verden er forurenset, og det er mangel på både strøm og vann. Enkelte land lever som da de var i steinalderen. Mange har dødd pga en svart sky har dekket Hele Europa. Sola er nærmest borte og det er kaldt. Dette som et resultat av årevis med atomkrig. Omtrent hele USA og Europa er ubebolig, men noen få prosent mennesker overlever.

Kina kommer til å velge til slutt å bli alliert med Russland.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tussi84 skrev (13 minutter siden):

Bildene jeg får opp er skrikende barn som skriker av fortvilelse. Barna er ikke bare redde men også veldig sultne. Hele Verden sliter med matmangel. Det er vanskelig å få dyrket noe. Verden er forurenset, og det er mangel på både strøm og vann. Enkelte land lever som da de var i steinalderen. Mange har dødd pga en svart sky har dekket Hele Europa. Sola er nærmest borte og det er kaldt. Dette som et resultat av årevis med atomkrig. Omtrent hele USA og Europa er ubebolig, men noen få prosent mennesker overlever.

Det hørtes da svært dramatisk ut. Og noen få prosent atom skadede mennesker i tillegg til at det vil bli innavl.

Har heldigvis litt bedre trua selv på at det ikke blir så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må skille mellom ekte tarotkort og folk som påstår ting ut av det blå.

Ekte tarotkort. Det tror du ikke på selv en gang. Tarotkort er tull! Bare sprøyt, vås og pølsevev! Men god business da, spåkonene ler hele veien til banken. De som selger disse tullekorta og. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
tussi84 skrev (2 timer siden):

Slutt med sånn skremselspropaganda! Eier du ikke skam i livet? Hvis feil person leser dette kan det gjøre stor skade! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke synsk og spår heller ikke i kort. Jeg trur at vi blir fort ferdige om krigen eskalerer og atomvåpen tas i bruk. Jeg håper bare av hele meg at bomba slår ned så alle mine nære og kjøre dør umiddelbart istede for å leve i krig. Skulle jeg overleve, så tar jeg livet mitt. Jeg vil ikke leve i uvisse og velger da heller å avslutte selv. Problemet er om mine barn og barnebarn overlever. Jeg ønsker ikke forlate de.

Jeg skulle bare ønske noen av Putins nærmeste medarbeidere kunne ofte seg og ta livet av Putin. Den personen som gjør det blir en helt.

Anonymkode: 86106...fcd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slutt med sånn skremselspropaganda! Eier du ikke skam i livet? Hvis feil person leser dette kan det gjøre stor skade! 

hvis de ikke tåler det så bør de ikke gå inn på en sånn type tråd hvor overskriften er: Er det noen som kan se hvordan det kommer til å gå med krigen?  

Hvis man ser dårlige ting eller tror dårlige ting så er det beste å være ærlig 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
tussi84 skrev (43 minutter siden):

hvis de ikke tåler det så bør de ikke gå inn på en sånn type tråd hvor overskriften er: Er det noen som kan se hvordan det kommer til å gå med krigen?  

Hvis man ser dårlige ting eller tror dårlige ting så er det beste å være ærlig 

Har du hatt riktig før?

Anonymkode: 6d4c7...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (7 timer siden):

Brukte du krystallkula di til dette våset?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du hatt riktig før?

Anonymkode: 6d4c7...78e

ja vedr årstall og dødsfall på noen familie medlemmer. De var ikke syke da jeg fikk beskjeder om hvilket årstall de kom til å dø. 

har også hatt rett i å beskrive hus eller mennesker som jeg aldri har sett/møtt. så viser det seg at jeg har rett når jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (Akkurat nå):

Brukte du krystallkula di til dette våset?

bruker ingen hjelpemidler.

Det er greit at man ikke tror, men da bør man heller ikke blande seg inn i et emne som omhandler religion, livssyn og alternativ   livssyn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...