Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang historie kort.

jeg driver og snakker/møter en her og der. vi snakker sammen hver dag og nyter hverandres selskap. nå er det snart litt over en mnd vi har møttes hverandre og jeg har bedt han holde av tid til meg ettersom han er så opptatt med fotball og trening.. "jaja" sier han uten å legge noe effort i det, men han sier at han gleder seg til å møte meg osv.. jeg blir selvfølgelig lei meg, men lar det gå.  nå nærmer det seg snart bursdagen hans så jeg fortalte han at jeg hadde kjøpt gave. han kunne ikke denne helga, og visste ikke helt når han er ledig ettersom fotballsesongen har starta igjen. 

men jeg fant ut nå at han er hos en "venninne" som jeg tidligere har sett kommentert veldig flørtete på bildene hans på sosiale medier. men han har ikke fortalt hva han gjør hos hu ettersom han ikke har svart meg på flere timer?

skal jeg bare avslutte det?

Anonymkode: e40fb...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal i hvert fall ikke sende han flere meldinger. Vent og se om han tar initiativ. 

• Liker 5
Gjest Annemor1444
Skrevet

Når du må be han om å sette av tid til deg så er han dessverre ikke interessert annet enn evt har deg gående på gress.. 

Skrevet

Ikke ta mer kontakt, punktum. Ikke nå ut til han. «Jaja». Hva slags svar er dette. No effort. Lite hjelper de orda hans med at han «gleder» seg til å møte deg - ordene er ingenting uten handling. 

Den såkalte «venninna» hans er mest sannsynlig ingen venninne. Han svarer ikke på flere timer + hun kommenterer flørtende på bildene hans = foreligger noe mer der. 

Jeg anbefaler deg STERKT til å fokusere på deg selv og IKKE i det hele tatt på noe som helst vis kontakte han, til og med så lite som en «felles-snap». Vær helt stille. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, finn deg heller en på ditt eget nivå. 

Anonymkode: 6c430...c65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...