AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Det er liten tvil om at de fleste av oss med utovertiss elsker damebeyster. Vi liker å se på dem, ta på dem, kjærtegne vortene med munn og tunge osv. Er det noe dere damer kun lar oss få lov til for dere vet vi elsker det, eller er det også noe som gir dere gode følelser? Dersom mine mannlige brystvorter blir berørt, gir det meg ingen ting; kun svak smerte Jeg spør som en tenåring, men er 50+ og burde sikkert vite svaret selv by now😅 Anonymkode: 56aa8...4f6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Jeg tror mannlige og kvinnelige bryster er like (lite) erogene. Og dette er nok individuelt. Jeg er kvinne og opplever ikke mine brystvorter som spesielt erogene. Men det er klart, en tent mann som elsker brystene mine er jo hot. Anonymkode: 8d59f...5bb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Mine brystvorter er ekstremt erogene. Det er den siste (mtp rekkefølge) plassen jeg kan få stimuli, for ellers blir det alt for mye for meg. Men når jeg allerede er i gang med alt annet, så kan definitivt stimulering av brystvorter (klyping, kiling, suging, slikking) bidra til orgasme. Det samme gjelder faktisk mannen. Han er også ekstremt følsom på brystvortene, og stimuli kan bidra til hans orgasme også. Men tar du han eller meg på brystvortene uten at vi er tent allerede, så er det bare ubehagelig. Må varmes opp skikkelig først. 😅 Så dette er åpenbart veldig individuelt. Anonymkode: 28832...2a0 1
Blåjojo Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Både min mann og jeg tenner ved stimuli av brystvortene. Også litt hard stimuli som bruk av tenner eller klyping.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Jo de er erogene. Anonymkode: dd345...11f 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Ja mine er erogene kommer bare mannen legger tunga på de Anonymkode: e1259...52e 2
MarianneE Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Med rett behandling av dem har jeg opplevd å få orgasme, så svaret er JA! 6
skreppamedleppa Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 Jeg er absolutt for puppe oppmerksomhet 😁 Kvinner er nok forskjellige på dette punktet (også) Men heeey til puppekos for min del.. Kan desidert bli opphisset om pupper er det første som får bli med på leken og det er overhode ikke feil om det er fokus og stimuli på de underveis... Men noe sånn hard stimuli som klyper og biting er ikke min greie igjen.. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 Mine er definitivt erogene, imens bestevenninna mi får null ut av det, du kunne like gjerne slikket henne på kneet. Opplever det samme med menn, når jeg utforsker kroppen til en ny partner og finner ut av hva de liker eller ikke, så er det noen som liker/elsker når man leker med brystvortene deres og andre hvor det ikke gjør noe for dem, eller som til og med synes det er litt ubehagelig. Jeg tipper de fleste får litt ut av det bare i sånn at det er deilig med hender og tunge på kroppen under forspill nærmest sånn uansett hvor det er. Men om formålet er å tilfredsstille kvinnen, så er det alltid en god ide å finne ut hva som faktisk er hennes erogene soner Anonymkode: b7ecf...9c6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #10 Skrevet 27. februar 2022 Eksen likte ikke at jeg tok på brystene hennes engang. Nåværende dame vil at jeg skal klå og suge på dem, og hun tenner på det. Går vel på personlig preferanse. Anonymkode: b7624...42e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #11 Skrevet 27. februar 2022 P-piller gjør dem veldig usensitive, og har ikke kjent brystvortene mine på mange år. Men etter tredje vaksinedose har de plutselig blitt mer sensitiv. Nå kan jeg kjenne det om jeg klyper litt lett i dem eller stryker litt hardt over dem 😳 Men selv om jeg aldri har følt det har vært en erogen sone, så har det gitt meg noe, når mannen jeg har vært med har blitt opphisset av dem. Alt som inngår i sex trenger ikke alltid å gi begge parter fysisk stimulering. Anonymkode: 80382...6ca
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 Jeg kan få organer av at mannen min koser med brystkreft mine. Jeg elsker det! Anonymkode: 4fbf6...073 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #13 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan få organer av at mannen min koser med brystkreft mine. Jeg elsker det! Anonymkode: 4fbf6...073 Orgasme*!!! Anonymkode: 4fbf6...073
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #14 Skrevet 27. februar 2022 Stimuli av brystene mine gir meg ingenting. Mistet følelsen i brystvortene etter at jeg (dessverre) la inn silikon. Anonymkode: 1f2cb...e52
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #15 Skrevet 27. februar 2022 Puppene er ikke erogene, brystvortene derimot kan få meg til å komme i det noen nærmer seg de😅 Anonymkode: fb0c9...51a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #16 Skrevet 27. februar 2022 Kan vi slutte å bruke «vorter». Så vulgært. Jeg foretrekker å kalle det nippler Anonymkode: cb55b...384
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #17 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan vi slutte å bruke «vorter». Så vulgært. Jeg foretrekker å kalle det nippler Anonymkode: cb55b...384 Det må du ta opp politisk eller med Språkrådet Fra Store Medisinske Leksikon: "Brystvorten er en pigmentert forhøyning på hver side av brystet, med et mørkfarget, sirkulært område omkring. Det mørke området kalle….." Men det er håp; fra samme artikkel: "OGSÅ KJENT SOM mamilla, papilla mammaria" Som nevnt i hovedinnlegget; vi menn elsker å kose med papilla manmaria 😉😍 TS Anonymkode: 56aa8...4f6 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #18 Skrevet 27. februar 2022 Individuelt hvor følsomme og erogene nipler folk har. Mine virker dessverre ikke noe særlig. Bare av og til jeg har opplevd at puppekos gir meg noe. Min mann har derimot nipler som er svært følsomme, og han elsker at jeg koser med dem. Blir ekstatisk. Så folk bør ikke glemme at menn også kan ha en veldig erogen sone der. Dog luke individuelt hos menn som hos kvinner. Anonymkode: 9242b...957
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #19 Skrevet 27. februar 2022 Jeg hadde null nytte av dem før jeg møtte han som nå er kjæresten min. Med han er de sensitive som bare det 😅 Anonymkode: 9c6d0...092
Elaine Marley Skrevet 27. februar 2022 #20 Skrevet 27. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå