Gå til innhold

efedrin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er dette farlig egentlig? vet at det er ulovelig i norge nå...men nå tenker jeg for å miste noen kg å ikke overdrive....og det er ikke beregna kun på gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulovlig i Norge nå... Det kommer aldri til å bli lov i Norge heller.

Det finnes så mange måter der ute for å gå ned i vekt. Sunt kosthold og trening er en av dem. Spise mindre enn du bruker.

Folk er blitt avhengig av efedrin også og får abstinenser eller klarer ikke slutte med de.

Skjønner ikke at du vil risikere helsa di på et sånt stoff som kan ødelegge deg så mye bare for å gå ned noen kilo.....

Skrevet

Men er det noen andre slanke piller man kan bruke som virker da??? jeg VEEET at det ikke er sundt...men kjempemange gjør det fordiom.

Skrevet

Det er jo reductil og xenical.De må du få på resept i norge ,men kan kjøpes uten i utlandet.

Skrevet

Stapp for all del i deg piller og bli radmager, er du frisk og sunn er ikke efedrin spes. farlig. Litt vanedannnende, men det spørs hvor lenge du har tenkt til å bruke de. Vær forberedt på å være rastløs, stressa, ukonsetrert, skjelven etc.

Men hva skjer når du slutter på pillene? Hvis du tror at kiloene ikke kommer tilbake får du nok en overraskelse ganske fort. Hvorfor ikke heller trene og spise sunt? Det gir en varig effekt, du vil se flottere ut, og ikke minst, vite at du ikke har juksa.

Skrevet

Jupp, så vil man bli et dophue uten rumpe, go ahead!!! Man blir ikke pent slank på slike stoffer, og man blir seende 10 ganger verre ut når man slutter og vekta kommert tilbake som fett og ikke muskler.

Anbefaler "Requiem for a dream" som motivasjonsfilm før man prøver å slanke seg med speed.

"1 000 000 000 fluer kan ikke ta feil, møkk er godt!!!"

Skrevet

Det er en vanlig misforståelse at efedrin er ulovlig i Norge. Det er IKKE ulovlig, men finnes kun i resepbelagte medisiner mot f.eks. bronkitthoste i form av tabletter, hostesaft o.l. Så stoffet efedrin finnes lovlig i en rekke legemidler, men ikke i lovlige slankemidler som selges i Norge. Er så lei av at folk misforstår det der.... Resultatet blir jo forsåvidt det samme da.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Og så brukes det på pasienter med blodtrykksfall under operasjoner.

Skrevet
Det er en vanlig misforståelse at efedrin er ulovlig i Norge. Det er IKKE ulovlig, men finnes kun i resepbelagte medisiner mot f.eks. bronkitthoste i form av tabletter, hostesaft o.l. Så stoffet efedrin finnes lovlig i en rekke legemidler, men ikke i lovlige slankemidler som selges i Norge. Er så lei av at folk misforstår det der.... Resultatet blir jo forsåvidt det samme da.

Beklager Gjest.....

Men her var det snakk om efedrin i slankepiller her....

Skrevet

Tull og tøys, litt efedrin i en kort skader sjelden. Jeg har selv brukt det til å slanke meg, med stort hell. Bare husk på at om du ikke spiser i det hele tatt, kommr kiloene tilbake med en gang.

Jeg brukte det kanskje 3-4 ganger i uken, særlig i forbindelse med trening, og tok aldri mer en èn (følte meg ikke ruset, men at jeg hadde mer energi, kunne trene i evigheter, og var ikke sulten). Og aldri mer enn en måned i slengen!!

Selvsagt er det sunnere å la være, men så lenge man tar små doser i et begrenset tidsrom, er det nok ikke livsfarlig akkurat - forutsatt at man er frisk ellers.

Skrevet

Har 2 tøffe gutter i klassen min som sitter og tar slike piller i timene hver dag og prøver å prakke dem på oss andre. jeg ville aldri tatt det.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg har brukt det før (en del år siden).

Jada, gikk ned jeg...som bare det også, men jeg sluttet når det begynte å stikke i hjertet mitt under treningen.

Idioti.

Skrevet

er det lov å bestille dette fra utlandet? fks på ebay? selvom det er ulovelig i norge...... tenker på toll å sånn, om de åpner pakken??

Skrevet (endret)
er det lov å bestille dette fra utlandet? fks på ebay? selvom det er ulovelig i norge...... tenker på toll å sånn, om de åpner pakken??

Om dei opnar pakken blir det vel behandla på samme måte som innførsel av andre ulovlege narkotikum....

Du er rimeleg SPRENGT om du forsøker det då.... Begynn på amfetamin i staden då vel, om det er så viktig for deg å gå ned i vekt ved hjelp av piller....

:overrasket:

Endret av veslo
Skrevet (endret)
Om dei opnar pakken blir det vel behandla på samme måte som innførsel av andre ulovlege narkotikum....

Du er rimeleg SPRENGT om du forsøker det då.... Begynn på amfetamin i staden då vel, om det er så viktig for deg å gå ned i vekt ved hjelp av piller....

:overrasket:

Slettet.

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.

Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet (endret)
Sitatet er slettet, Mie (mod)

Det er ikkje eg som har tenkt å smugle ulovlege stoff inn i landet, eller innta stoffer som kan drepe meg....

Endret av Mie
Skrevet

De er blitt veldig strenge med helsekost/piller/legemidler fra utlandet. Åpnes det og de ser det er effedrin blir det rapportert videre og det er som innførsel av narkotika ja. Bot og anmeldelse og ingen boks med piller.

Men sånn på siden. Det var ikke så mye du ville ha bort? Hva med å øke intensiteten i treninga di og putte inn mer grønt, frukt og fiber i kosten. Sikker på at du får bra resultater av det :) Og så slipper du å risikere helse, bøter og anmeldelse...

Skrevet

Jeg bruker Reductil og har gått ned ca 10 kg på 6 mnd. Disse tabelettene gjør ikke at man slutter å spise. men å legge om kosten blir kjempelett. Trener man i tillegg vil prosessen gå raskere. Bivirkningene kan være høyt blodtrykk og puls. Men verken jeg eller noen jeg kjenner har opplevd dette.

Efedrin er vanedannende, det er vel det som er farlig om du er frisk. Men det kan være tilstander du ikke vet om og heller ikke får vite om der disse kan være MEGET skadelig. Rett og slett fordi du ikke blir fulgt opp av legen din!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...