Gå til innhold

Bra side med ferske bilder av kjendiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke med min beste vilje finne noe kjedeligere eller mer uinteressant å bruke tid på.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
Jeg kan ikke med min beste vilje finne noe kjedeligere eller mer uinteressant å bruke tid på.

Javel. Noterer meg det bak øret da ;)

Hvis jeg bare kunne fått et hint i forkant så kunne jeg sikkert funnet noe i din smak.

Skrevet

Men allikevel brukte du tiden din til å gå inn i denne tråden og svare....

Skrevet
Men allikevel brukte du tiden din til å gå inn i denne tråden og svare....

akkurat det jeg tenkte oxo..

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg er antagelig i kategorien "tanketom bimbo", men jeg synes faktisk det er morsomt med sånne bilder.

En av grunnene er at jeg liker fashion og her får man jo sett mye av hva mange kjentfolk bruker i privatlivet og hvilken neglelakk Drew Barrymore bruker på fest (veldig mørk..noe som visstnok er super-in nå jenter og gutter!). Veldig uviktig for noen, men morsomt og kanskje idegivende for andre.

Man får også se endel mindre flatterende bilder, noe som er veldig bra for selvfølelsen og som er med på å rive ned bildet av mange kjendiser som "perfekte". Her finnes ikke retusjering og annet, og man får et helt annet inntrykk enn man får når man ser samme folkene i glossy magasiner og på manipulert film og bilde. Det er desverre slik at mange (særlig unge mennesker) sammenligner seg selv med disse perfekte bildene, og media generelt er mer enn gjerne med på å bygge opp om disse mytene sammen med skjønnhetsbransjen. Man får en aldri så liten motvekt til dette her synes jeg.

Man får se kvisene til Jessica og "fyllatrynet" til John Stamos, hehe :sjarmor:

I like a lot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...