AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Heihei 😁 Hva er din erfaring med clearblue? Jeg tok først en som så svak positiv ut, dagen etter en blenda hvit og nå to dager senere enda en med svak strek 🙈 Får ikke tatt bilde pga knust kamera Og det er ultra early jeg har tatt hvis det har noe å si😁 Anonymkode: bf7b4...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 26. februar 2022 #2 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Heihei 😁 Hva er din erfaring med clearblue? Jeg tok først en som så svak positiv ut, dagen etter en blenda hvit og nå to dager senere enda en med svak strek 🙈 Får ikke tatt bilde pga knust kamera Og det er ultra early jeg har tatt hvis det har noe å si😁 Anonymkode: bf7b4...469 Litt vanskelig når du ikke har bilde. Men min test fra clear blue ble veeeldig svak 9 dpo. Å den endte i graviditet☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Dårlig erfaring med de tidligtestene. Får ofte tynn blå strek når de tørker, uten å være gravid. Dyre er de også. Anonymkode: ada57...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå