Jens Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Gutten min på 6 måneder, har de siste tre ukene plutselig begynnt å våkne opp til flere ganger om natten. Går jeg ikke inn begynner han å gråte. Men, han vil ingen ting, han er bare våken, og ligger ofte og snakker med seg selv. Så, inatt droppet vi å sette på baby callen. Vi lot døren inn til ham være åpen, og vår dør, så vi kunne høre han hvis han begynnte å gråte. Vi har rom i en annen etasje, så småpludring hører vi ikke, kun høy gråt. Våknet idag 0630, og gikk ned og sjekket på ham, og da sov han søtt. Vet jo ikke om han har vært våken inatt, men har ihvertfall fått sovet, og han virker blid og fornøyd idag. Hvorfor trenger jeg egentlig baby callen?Man blir jo vekket av alt, og alle sover dårlig. Kan jeg droppe den nå, som han er blitt ett halvt år?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 Har 3 barn og aldri hatt babycall.Hadde dørene på kløtt.Bare legg deg uten du med god samvittighet. Klarte oss uten før ,og de fikk ikke noen skade. Er det skikkelig gråting tenker jeg nok du våkner...
MiniMjau Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Du svarte vel egentlig selv på spørsmålet ditt? :-)
14062003 Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Vi også sov mye bedre når vi kutta babycallen. Den slo inn litt for mye. Men den første tiden måtte vi ha det, for ellers hørte vi ham ikke i det hele tatt. Og når han sov ute og jeg er på kontoret (kjelleren) eller tar vaska (kjelleren) så ville jeg ha den - for min trygghets skyld. Når han ble større ble det imidlertid til at vi ikke trengte fly inn med en gang han knirket, å høre gråt var nok - og alle sov mye bedre (først få ham på eget rom, så kutte babycallen)!
Thomasine Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Som flere andre sov vi også bedre uten babycallingen. Nå brukes den bare der hvor jeg ikke kan høre minstemann. F.eks når vi overnatter hos Farmor. Da er soverommet så langt unna stua at han må skrike høyt om vi skal høre ham. Der bruker vi callingen, ellers ikke.
Jens Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2005 Ja. Alle sov bedre uten den inatt, så nå bruker vi den ikke mer.
monja Skrevet 27. oktober 2005 #7 Skrevet 27. oktober 2005 Lenge siden vi brukte babycallen. Har vel egentlig brukt den mest når han har sovet ute.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Har aldri brukt babycåll om natta. Da tror jeg ikke jeg hadde fått sovet noe særlig. Og barna trenger uthvilte foreldre. Har kun brukt babycallen når jentene har sovet ute.
Klips Skrevet 28. oktober 2005 #9 Skrevet 28. oktober 2005 aldri hatt babycall. har ikke så stort hus at det er fare for å ikke høre gråt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå