Gå til innhold

Fikk dere vite noe om hjertelyden på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg var på tidlig ultralyd torsdag, og var da 9+5. Jeg var veldig nervøs før timen og redd for at det ikke skulle være liv. Gynekologen sa at det var et foster på 28mm og vi kunne se at den ene hånden beveget seg og vi så et hjerte som slår.  Han sa ingenting om hvor fort eller sakte hjerte slår. Så nå overtenke jeg litt ang det. For har lest på forum at det blir sagt hva rytmen ligger på..Hva er deres erfaringer?

Ts

Anonymkode: 6b34b...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har INGENTING å si. Ro ned 😊

Skrevet

Har vært på 3 ultralyder og de har aldri informert om hjerterytmen😊

• Liker 2
Skrevet

Du hadde fått beskjed om noe ikke var som det skulle 

Anonymkode: 71ae4...2d7

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært på to ultralyder så langt, i uke 11 og uke 13. I uke 11 fikk jeg ikke vite hjerterytmen, i uke 13 fikk jeg vite den (to ulike som tok den). Men det viktigste er at hjertet slår, og så lenge helsepersonell ikke har sagt noe, tror jeg ikke du skal bekymre deg 😊

Anonymkode: 1eeda...ac6

Skrevet

Jeg har vært i uke 5+6, 7+6 , 11 +6 og 14 +5. Fikk vite hvor mange slag pr minutt hjertet slo, i noen tilfeller høre hjertet. Fikk ingen annen info enn at alt var bra.

Anonymkode: 34b76...778

Skrevet

Fikk vite hjerteslag 6+2. Tok ul oga blødning og redd for SA. Mulig hun fortalte om hjerteslag pga dette? Kanskje hjerteslagene hadde vært svakere dersom truende SA?

Anonymkode: b3efc...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...