AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Hei. Jeg har vært sammen med min samboer i 1,5 år. I starten var vi som kaniner, sex hele tiden. Det ble klart mindre med tiden, men har holdt det gående til omtrent en gang om dagen. Noe vi begge har sagt vi synes er bra, fordi vi begge er glad i sex og synes det er viktig. Men nå i litt over to måneder har det skjedd en kjempeendring. Han har helt sluttet å ta initiativ. Han har tidvis gått med på å ha sex når jeg tar steget, men avviser rett som det er. På spørsmål om hvorfor det er slik her, så sier han at han ikke har lyst. Jeg har sagt at jeg blir frustrert over at han ikke vil lengre og ikke tar initiativ. Han sier det ikke er meg, men at sex ikke er noe han tenker på nå. Ellers blir han sur hvis jeg nevner det, har sagt slikt som at jeg får finne noen andre å ha sex med eller ordne meg selv. Også at jeg ikke respekterer at han ikke vil. Det er så klart i orden at han ikke vil, skal ikke presse han, men for min del er det viktig å snakke om dette, for skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt sånn. Er redd for at det er meg det er noe galt med, er han lei meg, vil han ut av forholdet, hva er dette her? I tillegg har han sluttet å være kosete, si fine ting, gi klemmer, gi kyss, osv. Vanlige kjæresteting. Han trekker seg unna meg. Han har alltid sagt at å vise kjærlighet er noe man aldri skal slutte med, men her vi da, han har sluttet. Jeg som tar å gjør alt, får bare halvt tilbake. Han jobber ikke, så kan ikke være at han er sliten etter en lang arbeidsdag eller arbeidsuke. Dette tærer på selvbilde mitt. Føler meg så lite elsket når man kjenner på å være den eneste som prøver i forholdet vårt. Ikke bare når det kommer til sex, men alt sammen. Vær brutalt ærlig med meg. Hva kan grunnen være og hva burde jeg gjøre eller ikke gjøre? Noen tips til å øke sexlysten hans? Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Vil legge til at vi er i starten av 30 årene, uten barn. Anonymkode: efcb8...408
sicario Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva kan grunnen være og hva burde jeg gjøre eller ikke gjøre? Noen tips til å øke sexlysten hans? Anonymkode: efcb8...408 Grunnen kan bare han svare på. Trenger ikke være noe konkret grunn heller. Mennesker forandrer seg, også sexlyst. Seksualitet er ikke noe statisk, men endrer seg igjennom livet. Det er ikke noe du kan gjøre for å øke han sin lyst, om han selv ikke ønsker at den skal øke. Svært mange har jo ikke et ønske om å øke den, når man har det fint som det er. Så forutsetningen er altså at han selv vil ha mer lyst, da er det jo masse man kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Det er absolutt ingen unnskyldning, men det å være arbeidsledig (uansett årsak) er svært hardt for den psykiske helsen. Mange opplever at det ikke går lang tid før man blir demotivert, humørsyk og nesten mister livsgleden. Har han vært arbeidsledig hele forholdet deres eller? Jeg skjønner hvordan du har det, bortsett fra at min mann er i arbeid. Ikke sex her heller. Hva er det med disse mennene som ikke vil tilfredstille kvinnen deres? Anonymkode: 975eb...d47 6
Isambard Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Jeg tror grunnen er at 1x per dag er for mye for ham i lengden. 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Kanskje han har begynt på antidepressiva Anonymkode: 12c4d...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er absolutt ingen unnskyldning, men det å være arbeidsledig (uansett årsak) er svært hardt for den psykiske helsen. Mange opplever at det ikke går lang tid før man blir demotivert, humørsyk og nesten mister livsgleden. Har han vært arbeidsledig hele forholdet deres eller? Jeg skjønner hvordan du har det, bortsett fra at min mann er i arbeid. Ikke sex her heller. Hva er det med disse mennene som ikke vil tilfredstille kvinnen deres? Anonymkode: 975eb...d47 Han er ufør, så uten arbeid hele forholdet.. Nei, jeg vet ikke hva det er. Ikke bare den sex biten, men hele greia. Synes dette er skikkelig vanskelig! Ts Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 sicario skrev (45 minutter siden): Grunnen kan bare han svare på. Trenger ikke være noe konkret grunn heller. Mennesker forandrer seg, også sexlyst. Seksualitet er ikke noe statisk, men endrer seg igjennom livet. Det er ikke noe du kan gjøre for å øke han sin lyst, om han selv ikke ønsker at den skal øke. Svært mange har jo ikke et ønske om å øke den, når man har det fint som det er. Så forutsetningen er altså at han selv vil ha mer lyst, da er det jo masse man kan gjøre. Er jo litt spesielt hvis han er så fornøyd når han ikke var slik før. Og han ser jo at jeg ikke er lykkelig når det er sånn er heller.. Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kanskje han har begynt på antidepressiva Anonymkode: 12c4d...dd8 Nei, har ikke det. Ts Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #10 Skrevet 26. februar 2022 Han har mistet interessen... Anonymkode: ba572...6e6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #11 Skrevet 26. februar 2022 Kanskje du bør begynne å gi han analsex? Kan være lurt med litt variasjon og menn liker snille piker som gir.. Anonymkode: 7ad6f...8ed
nisselue Skrevet 26. februar 2022 #12 Skrevet 26. februar 2022 Det kan jo være at denne ene gangen om dagen har vært en jobb for ham i veldig lang tid. Så at i begynnelsen er det mye sex slik det ofte er for par, og så dabber det av. Men hos dere "stoppet" det på en gang om dagen, som det er meget stor sjanse for at var for mye for ham men han tok jobben for din del likevel. Slikt holder bare en viss tid før det sprekker, noe det virker som det har gjort nå. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #13 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har mistet interessen... Anonymkode: ba572...6e6 Ja, men så er det litt praktisk og å ha ei dame (som det ser ut til at du er) fordi du forhåpentlig har inntektsgivende arbeid og gjør tilværelsen litt mer komfortabel og ikke så ensformig.🤷🏼♀️ Anonymkode: 6f44b...6bd
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #14 Skrevet 26. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Vær brutalt ærlig med meg. Hva kan grunnen være og hva burde jeg gjøre eller ikke gjøre? Noen tips til å øke sexlysten hans? Grunnen kan være som han sier. At han generelt ikke har lyst i øyeblikket. Kan også være han har mistet interessen for deg. Fremstå som du aksepterer at han ikke vil ha sex. Gjør deg fin. Gå ut, uten han. Ikke tilby han sex. Kanskje flørte litt, men ikke mer. Gjør han litt nyskjerrig på deg. Signaliser at du har det godt med deg selv, nyter livet og treffer nye folk. Ikke mas på han ift sex. Anonymkode: 0a285...f51 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #15 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær brutalt ærlig med meg. Hva kan grunnen være og hva burde jeg gjøre eller ikke gjøre? Grunnen er vel at han ikke jobber og ikke føler seg som en mann. Anonymkode: 769c8...2f1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #16 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det med disse mennene som ikke vil tilfredstille kvinnen deres? Anonymkode: 975eb...d47 Hvorfor velger dere disse mennene? Anonymkode: 769c8...2f1
Anonym90059005 Skrevet 26. februar 2022 #17 Skrevet 26. februar 2022 At sexlysten avtar noe i et forhold er ganske vanlig. Slik man har det første året med nyforelskelse, spenning og sex døgnet rundt bør aldri være målestokk for et lengre forhold. Trist, men som oftest sant. Hadde vært mer bekymret over det det du skriver om klemmer, kos, si fine ting osv enn selve hyppigheten på sex. Selv om det jo ikke er bra om det er sånn at han aldri vil ha sex. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #18 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje du bør begynne å gi han analsex? Kan være lurt med litt variasjon og menn liker snille piker som gir.. Anonymkode: 7ad6f...8ed Jeg gir han det han måtte ønske, liker variasjon begge to. Ts Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #19 Skrevet 26. februar 2022 Anonym90059005 skrev (2 timer siden): At sexlysten avtar noe i et forhold er ganske vanlig. Slik man har det første året med nyforelskelse, spenning og sex døgnet rundt bør aldri være målestokk for et lengre forhold. Trist, men som oftest sant. Hadde vært mer bekymret over det det du skriver om klemmer, kos, si fine ting osv enn selve hyppigheten på sex. Selv om det jo ikke er bra om det er sånn at han aldri vil ha sex. Det er det siste som bekymrer meg mest, hele pakken egentlig. Ts Anonymkode: efcb8...408
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #20 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor velger dere disse mennene? Anonymkode: 769c8...2f1 Valgte ikke han som den han er nå. Han har vært helt annerledes... Ts Anonymkode: efcb8...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå