Gå til innhold

Selge babyklær/klespakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alt for mye klær som jeg burde selge. Bor i en større by. Hvilken strategi har du som selger lyktes med? Store pakker eller små? Bare underdeler, bare overdeler eller sett? "Merkeklær" og dyrere ting ser jeg for meg er best å legge ut for seg?

Gode bilder/beskrivelser og fornuftige priser er en selvfølge.

Anonymkode: 71c7b...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har alt for mye klær som jeg burde selge. Bor i en større by. Hvilken strategi har du som selger lyktes med? Store pakker eller små? Bare underdeler, bare overdeler eller sett? "Merkeklær" og dyrere ting ser jeg for meg er best å legge ut for seg?

Gode bilder/beskrivelser og fornuftige priser er en selvfølge.

Anonymkode: 71c7b...52c

Kjøpte en hel pakke. Størrelse 1 mnd. -  ca.1,5 år, og barnevogn pluss skinnpose. Den gangen betalte jeg 2000,- for alt. Noe var litt slitt, men alt var brukbart. Det var egentlig klær nok til to barn. Uteklær osv. var det litt mindre av i pakken, og barna vokser forskjellig pluss at det ikke er sikkert de er født på samme tid på året. 

Vet jeg var heldig. Kjøpte selvfølgelig også noe nytt. 

Tror jeg ville solgt noe i en pakke, og lagt resten ut hver for seg av dyrere klær. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tror det kan være greit å ha litt blanding av over og underdeler, så man faktisk får hele antrekk til en spesifikk gruppe. Merkeklær kan gjerne legges for seg. Vær obs på at du får mye mindre enn du tror for brukte klær, så ikke forvent for mye. Sjekk gjerne hva lignende ting selges for på finn, gjerne i ditt område. 

Anonymkode: 5f76a...e57

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Like greit å bare gi det bort. Det er faktisk ikke verdt bryet med å selge.

Anonymkode: 80647...9f0

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har solgt masse barneklær oppigjennom.

Min erfaring er at det fungerer best å dele det opp etter størrelser. Feks 74 og 80 i en pakke, 98 og 104 i en. De fleste ønsker ikke å kjøpe for flere størrelser en to om gangen for å sikte at det blir rett klær til rett sesong. Dumt å ende opp med t skjorter og shorts som kun passer om vinteren feks.

Jeg ville også laget egne klespakker med merkeklærne. De som er opptatt av sånnt kjøper gjerne bare det og ikke klær fra kjedebutikker. De som ikke bryr seg om merker ønsker ikke å betale mer dersom det ligger ett par merkeklær i pakken.

Anonymkode: 04bb3...159

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har solgt masse barneklær oppigjennom.

Min erfaring er at det fungerer best å dele det opp etter størrelser. Feks 74 og 80 i en pakke, 98 og 104 i en. De fleste ønsker ikke å kjøpe for flere størrelser en to om gangen for å sikte at det blir rett klær til rett sesong. Dumt å ende opp med t skjorter og shorts som kun passer om vinteren feks.

Jeg ville også laget egne klespakker med merkeklærne. De som er opptatt av sånnt kjøper gjerne bare det og ikke klær fra kjedebutikker. De som ikke bryr seg om merker ønsker ikke å betale mer dersom det ligger ett par merkeklær i pakken.

Anonymkode: 04bb3...159

Enig. Akkurat det jeg tenkte å si. 

Anonymkode: a79cb...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...