Gå til innhold

Master erfaringsbasert: organisasjon og ledelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utdannet vernepleier fra NTNU for 3 år siden. Har veldig lyst å søke erfaringsbasert master i organisasjon og ledelse på NTNU til høsten. På opptak står det at de krever bachelor, og to år yrkesfaglig bakgrunn etter endt utdanning. Men krever de C i snitt? 

Har jeg mulighet til å søke på dette med bachelor i vernepleie? Jeg tenker at dette kan være relevant for min jobb, da jeg ønsker å jobbe mer innenfor ledelse etter vært. 

Noen med erfaring, eller som vet om jeg kan gå denne masteren? 

Ps. Har sendt mail til fagleder på studiet men får ikke svar før ut i neste uke går jeg ut i fra, og jeg har så lyst til å vite om jeg kan gå dette studie. 

Anonymkode: 9cec9...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke sykepleie du studerte da?

Anonymkode: bbfed...84f

• Liker 1
Skrevet

I den forrige tråden var du sykepleier? 

Anonymkode: a6a23...00c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Var det ikke sykepleie du studerte da?

Anonymkode: bbfed...84f

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I den forrige tråden var du sykepleier? 

Anonymkode: a6a23...00c

Det spiller da vitterlig ingen rolle. 

Anonymkode: de0cb...262

Skrevet

Det står ingen steder at du trenger C i snitt, så jeg tror ikke det er noen karaktergrense. De har heller ikke satt noen bestemte krav til hvilken høyere utdanning du må ha, så jeg regner med at en utdanning som sykepleier eller vernepleier er innafor. Hva som er relevant arbeidserfaring er derimot ikke så lett å finne ut av her.

Det studiet du viser til er noe som vanligvis bekostes av arbeidsgivere, for den veien du har tenkt å gå koster en del penger. Du må ha 8 fag som koster 10585 kroner per stykk, og masteroppgaven koster 42340. Bare skolepengene kommer altså på rett under 130 000.  På toppen av dette kommer studielitteratur og annet materiell, samt tapt arbeidsfortjeneste hvis du må ta fri fra jobb for å gjennomføre studiet. 

Anonymkode: d4593...4f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det spiller da vitterlig ingen rolle. 

Anonymkode: de0cb...262

Nei, jeg studerer til å bli astronaut🥴 

Hva F*** har det med saken å gjøre😂

Nei, jeg studerer vernepleie 

Anonymkode: 9cec9...b39

Skrevet

Du trenger ikke høyt snitt. Koster jo litt penger da. Tenker du å spesialisere deg i økonomistyring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...