Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fryktelig i tvil om jeg skal kjøpe et bilsete jeg kan bære babyen til å fra bilen eller om jeg skal kjøpe et jeg kan svinge, som jeg kan ha i 4 år- og men må ta ut og inn baby i bilen.. trenger råd

Anonymkode: 58025...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel uannsett ha et eget babysete? BeSafe izi twist er vel fra tidligst 6 mnd alder?

Anonymkode: 60b07...fc2

Skrevet

Vi har kjøpt et babysete som kan svinge men som også kan tas ut og inn av bilen (klikker på basen på samme mote som BeSafe modular). Det er et rent babysete.

Det viktigste med babysete er slik jeg har skjønt det at du får riktig helning i din bil - rundt 45 grader. Det er veiledninger på nett om hvordan man måler helning med en app på telefonen. Så bør setet også være i-size (nyeste godkjenning tror jeg)

Anonymkode: 60b07...fc2

Skrevet

Det er kun izi Twist B i-size som kan brukes fra fødsel. Den koster 8000, og passer sjeldent helt til 4 år,  kanskje til ringt 3. Den er også enorm plassmessig i bilen og gir omtrent ingen benplass. Du må regne med en ny bakovervendt når denne er utvokst.

Det sagt så har jeg en på 3 uker og jeg tar aldri bilstolen med meg ut av bilen, mest pga keisersnitt og at jeg ikke kan, men også fordi jeg ikke har adaptere til vogn og å faktisk bære babystolen med en baby i er sykt tungt også om man ikke har tatt keisersnitt. Kanskje praktisk for noen, og jeg gjorde det mye med nr 1, men har ikke savnet det. Blir å bytte til nr 2 stol veldig fort denne gangen.

Jeg snuser på Axkid One+ selv, som kan brukes fra fødsel av. Den varer til 23 kg og tar veldig liten plass i bilen, i tillegg til at den er lett. Den har også isofix, men gir likevel veldig god benplass.

Anonymkode: 8e63a...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...