Gå til innhold

Rådebank - verdt å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk og planlegger å binge en serie og to. Hva med nevnte serie, severdig? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg liker egentlig best spenning og krim, så jeg kan jo høre om noen har anbefalinger på dette i samme slengen, gjerne på Netflix.

Anonymkode: a5092...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var kjedelig, langtekkelig og uinteressant, men er nok ikke i målgruppen. 

Anonymkode: b831b...48e

Skrevet

Stay Close på Netflix, krim. Jeg syns den var spennende i alle fall. Rådebank er koselig, men litt treig. 

Anonymkode: 3d6cf...4d1

Skrevet

Du ser ikke rådebank det hører du. Rask tikke/vibrasjonslyd i motoren når den ruses.

• Nyttig 1
Skrevet

Istedefor å lage en tråd kan du vel bare se om det fenger deg!

Anonymkode: f8d4c...8ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Har ikke sett siste sesong enda.

Skrevet

Jeg likte Rådebank veldig godt, dame på 48 år så kanskje ikke i målgruppa, men alle har vi vært ungdom - og er muligens foreldre til noen. 

Anonymkode: c28e3...057

• Liker 2
Skrevet

jeg likte rådebank veldig godt:D

Skrevet

Jeg synes den var veldig fin. Nydelig filming og gode skuespillere. 

Skrevet

Jeg er nok mye eldre en målgruppen (godt oppi 40-årene), men likte Rådebank veldig godt. Litt treig i begynnelsen og mange mye begreper for meg som aldri helt har visst hva et rånemiljø er engang, men gode skuespillere og fine tema.

Anonymkode: 6216a...cd6

Gjest Pinnedyret21
Skrevet

Følte nok at jeg var aldersmessig over målgruppen (30). Men den var fin. Tok meg ikke med storm akkurat, men det var en serie jeg følte for å fullføre også, fordi jeg syns det var fine scener jevnt over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...